High End opnames

Gestart door WimPeu, november 05, 2010, 12:00:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: WimPeu op november 05, 2010, 21:19:53
Het gaat toch niet om omzetten en hoeveelheden cd's. Het gaat om de opnames en de muziek.


wel als we het over een omzet van 1 miljoen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

viceadmiraal61

broeders...ik heb een paar keer  geschreven over de opname,s van stockfish....ze zijn te droog
en niet erg verrassend .de opstelling van de muziekkanten.gitaren klank.elke keer het zelfde van het zelfde.
geen diepte plaatsing alles op een lijn..oke op eenvoudige installatie,s klinken ze lekker vol...
maar dat is mijn menig..op high-end spul is het erg plat.
beste jwx stockfish mocht willen deze artisten in zijn stal te hebben die jij vermeld......
in duitsland is stockfisch mijn ver de baas,kwa omzet..maar in japan.hong kong.singapore
the far east..heb ik hem allang verslagen..kijk even naar mijn side revieuws...
stockfisch is vooral groot in zijn platen,in duitsland,en sts digital nummer 1 in hong kong..
waarom heeft het blad audio mijn gevraag om die 70.000 cd te maken.en niet zoals het blad
stereo stockfisch....ga luisteren naar de stero cd die stereo hortest volume VI.en daarna naar
de 100 jaar denon van sts meer hoef ik niet te zeggen hoop ik....
ik hoef mijn label nergens te verdedigen...dat is niet waar het overgaat...
maar geef mij maar chesky uit de oude tijd..opus 3..proporius..ref recording..deze labels hebben
ruimtelijke opname,s

WimPeu

Wat noem jij eenvoudige installaties Fritz.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

#48
Citaat van: viceadmiraal61 op november 05, 2010, 21:21:57
broeders...ik heb een paar keer  geschreven over de opname,s van stockfish....ze zijn te droog
en niet erg verrassend .de opstelling van de muziekkanten.gitaren klank.elke keer het zelfde van het zelfde.
geen diepte plaatsing alles op een lijn..oke op eenvoudige installatie,s klinken ze lekker vol...
maar dat is mijn menig..op high-end spul is het erg plat.
beste jwx stockfish mocht willen deze artisten in zijn stal te hebben die jij vermeld......
in duitsland is stockfisch mijn ver de baas,kwa omzet..maar in japan.hong kong.singapore
the far east..heb ik hem allang verslagen..kijk even naar mijn side revieuws...
stockfisch is vooral groot in zijn platen,in duitsland,en sts digital nummer 1 in hong kong..
waarom heeft het blad audio mijn gevraag om die 70.000 cd te maken.en niet zoals het blad
stereo stockfisch....ga luisteren naar de stero cd die stereo hortest volume VI.en daarna naar
de 100 jaar denon van sts meer hoef ik niet te zeggen hoop ik....
ik hoef mijn label nergens te verdedigen...dat is niet waar het overgaat...
maar geef mij maar chesky uit de oude tijd..opus 3..proporius..ref recording..deze labels hebben
ruimtelijke opname,s



Beste Fritz


Wij wonen in Europa niet in Japan

En Fritz die 70000 stuks voor het blad daar kan jij geen nieuwe mercedes van kopen en zo aftikken bij de dealer

Vind het erg gaaf dat je ze mag leveren maar je moet jezelf niet groter voor doen dan je bent ben je wel zo groot dan gaat er iets mis bij de boekhouder


en het leuke is je verdedigd je wel


en hoevaak heeft Stockfish wel niet zijn medewerking gegeven aan die maandelijkse cd's
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

#49
Citaat van: viceadmiraal61 op november 05, 2010, 21:21:57
broeders...ik heb een paar keer  geschreven over de opname,s van stockfish....ze zijn te droog
en niet erg verrassend .de opstelling van de muziekkanten.gitaren klank.elke keer het zelfde van het zelfde.
geen diepte plaatsing alles op een lijn..oke op eenvoudige installatie,s klinken ze lekker vol...
maar dat is mijn menig..op high-end spul is het erg plat.
beste jwx stockfish mocht willen deze artisten in zijn stal te hebben die jij vermeld......
in duitsland is stockfisch mijn ver de baas,kwa omzet..maar in japan.hong kong.singapore
the far east..heb ik hem allang verslagen..kijk even naar mijn side revieuws...
stockfisch is vooral groot in zijn platen,in duitsland,en sts digital nummer 1 in hong kong..
waarom heeft het blad audio mijn gevraag om die 70.000 cd te maken.en niet zoals het blad
stereo stockfisch....ga luisteren naar de stero cd die stereo hortest volume VI.en daarna naar
de 100 jaar denon van sts meer hoef ik niet te zeggen hoop ik....
ik hoef mijn label nergens te verdedigen...dat is niet waar het overgaat...
maar geef mij maar chesky uit de oude tijd..opus 3..proporius..ref recording..deze labels hebben
ruimtelijke opname,s


bijna elke maand staan er cd's in die je gratis krijgt bij het blad je wilt toch niet zeggen dat het audioblad ervoor in de buidel heeft moeten tasten



en Sara K staat wel op de loonlijst ik kan sdaar niks aan veranderen Fritz
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

viceadmiraal61

zie pagina 75 76 78 en 79..uit music emotion...ps.zijn niet als cd te copieeren...maar wel als
orginaal te koop in de boeken winkel...

WimPeu

Laten we het nou on topic houden en de rest aan de boekhouder geven (of niet mischien... :-D)
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

viceadmiraal61

maar wel een ford ka...ook zo afgetikt....en 3 neumann microfoons ..zo afgetikt...en als laatste
een micr preamp tl audio ivory 5051...en een weiss converter.ad 2...het kan er van af.....
een mercedes had ik al gauw weg gedaan...

thepioneer

Dit is een discussie over opname en afmix technieken. Niet over omzet en hoeveelheden cd die er worden verkocht. Jee je gaat zo nog een hekel krijgen aan fora omdat er zoveel off topic is dat er 2 pagina's informatie staat en 10 pagina's onzin en verwijten.

Dit begon als een mooi topic met eigen ervaringen en respect naar elkaar toe. nu moeten we niet dit gevoel gaan verpesten en nu weer on topic gaan.


Ik heb inderdaad een teveel aan bass gehoord bij wim. Ik vindt wel dat de opname van Fritz vloeiender klinkt. Hier thuis heb ik een totaal andere laag weergave als dan dat ik bij Wim gehoord heb. Bij Wim vondt ik dat de bass meer in je oren gaat zitten. Dit is bij de cd van Fritz in dit geval nadelig. Ik vind persoonlijk dat dit bij mij mooier klinkt. Maar de set van Wim is veel universeler. Wim zijn set geeft "slechte" opnames veel mooier weer als die van mij. Rammstein is goed krachtig en heeft super bass, bij mij thuis is dit echt vele malen minder.

Het verschil zit hem denk ik in het frequentie verloop van de totale set. Ik heb misschien wel lagere frequenties en bij opnames van Fritz is dit erg plezierig. Bij Wim is volgens mij het frequentie verloopt totaal anders waardoor hij veel meer power krijgt bij de meeste cd's.

Ik wil graag beide sets thuis hebben, dan heb ik 2 super mooie sets en heb ik voor elke muziek soort een top set staan.  stupid

Ik hoop niet dat ik verkeerd begrepen wordt dat ik mijn set boven die van Wim plaats, dat is absoluut niet zo. Ik heb veel respect voor de set van Wim en zijn set wint het op veel gebieden van die van mij
Ik h
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

HiFi gek

Citaat van: jwx op november 05, 2010, 21:20:50
Edwin probeer is aub logisch na te denken



Als je een omzet draait van 1M € koop je daarvoor 300000 cd's in hebben we het alleen over omzet aantallen draaien


Wie o wie heeft er dan een gouden plaat van het STS label en die krijg je al bij Jazz en Klassiek bij 10000


En tuurlijk ben je lid van de luistergroep van Fritz maar verkoop prijzen die je ziet en hoort is wat anders dan netto netto prijzen


John ik heb je een PM gestuurd .


Groeten  EDWIN  B

JohnWx

Citaat van: viceadmiraal61 op november 05, 2010, 21:34:31
maar wel een ford ka...ook zo afgetikt....en 3 neumann microfoons ..zo afgetikt...en als laatste
een micr preamp tl audio ivory 5051...en een weiss converter.ad 2...het kan er van af.....
een mercedes had ik al gauw weg gedaan...

ik schrok al

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

HiFi gek

Citaat van: WimPeu op november 05, 2010, 21:25:52
Wat noem jij eenvoudige installaties Fritz.

Oei Oei , ik zag de bui al hangen betreffende Fritz zijn uitspraak .
Nu komt dit er ook nog bovenop .


Groeten  EDWIN  B

WimPeu

Citaat van: HiFi gek op november 05, 2010, 21:44:19
Oei Oei , ik zag de bui al hangen betreffende Fritz zijn uitspraak .
Nu komt dit er ook nog bovenop .


Groeten  EDWIN  B

Nou zeg, als je die term bezigd mag je toch ook uitleggen wat je er onder verstaat. Of zijn jullie bang dat je nu 95% van de forum leden gaat beledigen?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: HiFi gek op november 05, 2010, 21:40:11

John ik heb je een PM gestuurd .


Groeten  EDWIN  B


je hebt al bericht terug
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: WimPeu op november 05, 2010, 21:46:48
Nou zeg, als je die term bezigd mag je toch ook uitleggen wat je er onder verstaat. Of zijn jullie bang dat je nu 95% van de forum leden gaat beledigen?

je zet laag in Wim
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.