Heeft de website nog wel bestaansrecht? (niet het forum)

Gestart door Maurice, november 03, 2010, 20:08:54

Vorige topic - Volgende topic

Maurice

Alle activiteit op Marantzforum.nl speelt zich af op het forum, en het bijhouden van de website zelf kost tijd.
Om een website echt interessant te houden moeten er toch minimaal wekelijks nieuwe artikelen op, en daar heb ik zelf de tijd niet voor. Dan verwijs ik liever direct naar het forumgedeelte.

Mijn vraag: heeft de website zelf nog wel bestaansrecht?

En zo ja, zijn er dan ook mensen die actief hier aan willen meewerken? Dan denk ik aan de vorm van auteur, zodat er steeds verse artikelen komen te staan, de databank bijwerken, etc.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

joep

Heeft voor mij geen meerwaarde. Als het voor jou alleen maar een hoop werk is.....................

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Sparky

Ik ben nog niet zo lang forumlid, maar ik volg het forum al wel langer.
Ik sluit me bij Joep (en de anderen) aan.

jowa

Ga altijd gelijk naar het forum, de startpagina van de website sla ik altijd over.
Dus alleen het forum vind ik ook prima.

Sander

Citaat van: Maurice op november 03, 2010, 20:08:54
Alle activiteit op Marantzforum.nl speelt zich af op het forum, en het bijhouden van de website zelf kost tijd.
Om een website echt interessant te houden moeten er toch minimaal wekelijks nieuwe artikelen op, en daar heb ik zelf de tijd niet voor. Dan verwijs ik liever direct naar het forumgedeelte.

Mijn vraag: heeft de website zelf nog wel bestaansrecht?

En zo ja, zijn er dan ook mensen die actief hier aan willen meewerken? Dan denk ik aan de vorm van auteur, zodat er steeds verse artikelen komen te staan, de databank bijwerken, etc.

Als er actief mee omgegaan wordt heeft het wel meerwaarde.
Dat jij er geen tijd voor hebt is begrijpelijk.
Als ik zo nu en dan een nieuw marantz apparaatje thuis kan krijgen om er een stukje over te schrijven is dat natuurlijk geen probleem voor mij  :-D
Alleen dat ter beoordeling krijgen van apparatuur gebeurd volgens mij ook niet zo vaak
Heb geen kaas gegeten van het maken van website's.

Grtz Sander

Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

Maurice

Het maken van websites is niet zo moeilijk ;)
Gewoon een stuk software, net als als een textverwerker achter een inlogcode.

Ik laat de vraag gewoon een week open staan en trek dan conclusies uit de reacties.
Rev. Maurice

dmeerpa

Als men mij de artikelen bezorgt, wil ik de site updaten. Ik wil desnoods de looks aanpassen zodat die teut gelijken op die van het Forum. Waar ik niet meer achter sta is de site ook te vertalen naar het Engels.

Ik heb normaal nog steeds ergens een Word bestand met uitleg hoe een leek eenvoudig een artikel en foto's kon toevoegen aan de Marantzforum site.

Indien we ermee doorgaan ben ik wel voorstander om de site van nul af aan her op te starten. Na het copieren van de bestaande intressante artikelen. In december ben ik drie weken thuis in verlof, tijd zat.
Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
X-box Series X
83" LG OLED evo G4 4K
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2 + Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150

gerard

De meeste artikelen die daar staan kunnen ook onder het kopje "Marantz Nieuwtjes"of "Recensies" op het forum.
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Niber

Citaat van: Sparky op november 03, 2010, 20:58:51
Ik ben nog niet zo lang forumlid, maar ik volg het forum al wel langer.
Ik sluit me bij Joep (en de anderen) aan.

stupid
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

HiFi gek

Citaat van: gerard op november 03, 2010, 23:26:20
De meeste artikelen die daar staan kunnen ook onder het kopje "Marantz Nieuwtjes"of "Recensies" op het forum.

Hier heb je een niet onbelangrijk punt mee te pakken .

Zelf sta ik hier ook achter .

Dan heeft naar mijn mening de website zelf ook geen zin meer als je het zo zou aan kunnen pakken .

Zelf kijk ik overigens nooit naar de website , ik ben enkel in het forum geïntereseerd .

Groeten  EDWIN  B

dmeerpa

Met de website had we oorspronkelijk de bedoeling om een databank aan te leggen van alle Marantz apparatuur met hun kenmerken, maar ook met de bedoeling handleiding en technische documentatie aan te bieden. Zo ook documenten die zouden kunnen helpen voor het herstellen of restaureren van Marantz apparatuur. Zover ik mij herinner was een forum lid ook in het bezit van dergelijke documentatie. Sommige documentatie zou tegen vergoeding aangeboden worden. Maar ik dacht mij te herinneren dat Maurice een probleem had met de betalingsmodule. Of was dat voor de sponseringsmodule???

Om de site verder aantrekkelijk te maken werden reviews en nieuwtjes ook gepost op de site. En dat tevens in het Engels.
Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
X-box Series X
83" LG OLED evo G4 4K
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2 + Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150

Maurice

Databank was inderdaad ooit de bedoeling.

Heb nog wel documentatie liggen, maar dat is voornamelijk van vintage. Ik heb nog geen systeem om dit aan te bieden, en heb er eerlijk gezegd ook geen prio voor.
Rev. Maurice

Marantz 81

Ja moeilijk verhaal als het zo lees ,meeste mensen komen alleen op het forum als ik het zo lees

maar de intentie waar de site mee is opgezet (databank ) is toch wel zonde om dat te laten vergaan

alleen als degene die het moet doen er geen tijd voor heeft en de site ook maar weinig bezocht wordt ?  dan is het ook maar de vraag of het de moeite loont ?