Citaat van: Mexicaanse Hond op november 03, 2010, 14:08:58
Nou, dat neem ik dan ter kennisgeving aan. Ik vind het hoogst irritant dat elke draad over het uitwisselen van ervaringen wat betreft tweaks uitloopt op het ventileren van de mening dat iemand er niet in gelooft en een wetenschappelijke verklaring eist. Zoals de topic starter van de label tweak al aangaf was dat niet het doel van die draad.
Ik moedig de kritische houding erg aan, want dan zal inzichtelijk worden dat er een hoop gebakken lucht in de wereld wordt verkocht (uiteraard niet in de audiowereld, maar wel in de wereld daarbuiten).
We kunnen allemaal halleluja roepen bij iedereen die een magisch iets heeft gevonden, of we kunnen met de beide benen op de grond blijven en het te proberen begrijpen. Liever heb ik de en/en, waarbij beiden in waarde worden gelaten, dus zowel degene die kritisch is als degene die niet-kritisch is.
Overigens: ik heb audiofiele ear-smoothners te koop. Zorgen er voor dat schelle tonen zachter en ronder worden. Werkt gegarandeerd, wetenschappelijk onderbouwd en het mooie is: het maakt niet uit of je via de luidspreker van je gsm, de oordopjes van je ipod of een high-end installatie van €500.000 luistert!