monster XLR versus accuphase (bruine variant) RCA

Gestart door lo, november 01, 2010, 13:45:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

kensei

Precies, wat ik niet kan horen is voor mij niet van belang. En dat er verschil in twee interlinks zit van dezelfde fabrikant kan alleen maar betekenen dat een van de twee erg slecht was.

joep

#106
Zucht.

lo

 notworthy

Citaat van: joep op oktober 06, 2012, 18:33:50
Ja een hoop geleuter. Ik kan maar één ding zeggen en dat is gebruik je oren.
Had een tijdje terug voor mezelf een test gedaan tussen de Van den Hul interlink Jubilee RCA 80 cm en een Van den Hul interlink The Rock XLR 150 cm. Na 5 minuten kon ik het verschil duidelijk horen. En bleek The Rock een hele duidelijke verbetering. Om op zeker te gaan een telefoontje naar Lo en een avond besteed aan luisteren tussen de twee kandidaten. Zelfs door te liegen en te bedriegen probeerde ik Lo op het verkeerde been te zetten. Maar hij had het ieder keer door. Zelfs toen ik bij hoog en laag beweerde dat de Rock aan het spelen was gaf Lo aan dat wat nu speelde toch duidelijk de mindere was. Na zo'n 10 keer wisselen had Lo het toch 10 keer bij het juiste eind. Mede door mijn reeds eerder opgedane ervaring was ik er zeker van dat The Rock in deze de duidelijk aangenamere interlink was. Hoe dat komt of waarom maakt mij niet uit. Heb geen idee. Het ging mij puur om hetgeen het meest aangenaam klonk.

Dat jij me zo voor de gek hebt durven houden hè.... violent1 :-D
Maar waar je achter bent gekomen is dat ik me niet gek laat maken en nog "redelijk" kan luisteren en zeg wat ik hoor.  HB

Was een leuke avond en zoals menige van dit soort tests weer leuk om te doen.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Vorig jaar bij mij thuis interlinks vergleken van div merken met prijzen tussen de 60 > 1000 euro

we hoorden alle drie toch echt duidelijk de behoorlijke verschillen en die van 180 euro kwam er in mijn (toen premium set ) er het beste uit ,duurder is niet altijd beter en als je geen verschil hoort koop je er muziek of wat anders van  :-D


Whisper.nl

Citaat van: kensei op oktober 06, 2012, 18:49:48
Precies, wat ik niet kan horen is voor mij niet van belang. En dat er verschil in twee interlinks zit van dezelfde fabrikant kan alleen maar betekenen dat een van de twee erg slecht was.

:gaap:  :zzz:

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Citaat van: Marantz 81 op oktober 06, 2012, 21:06:37
Vorig jaar bij mij thuis interlinks vergleken van div merken met prijzen tussen de 60 > 1000 euro

we hoorden alle drie toch echt duidelijk de behoorlijke verschillen en die van 180 euro kwam er in mijn (toen premium set ) er het beste uit ,duurder is niet altijd beter en als je geen verschil hoort koop je er muziek of wat anders van  :-D

Ook nog een keer een v/d Hull van jou bij William getest....wow.... HB
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Citaat van: lo op oktober 06, 2012, 21:11:47
Ook nog een keer een v/d Hull van jou bij William getest....wow.... HB

Altijd leuk om te lezen dat men hier zonder enige manier iets getest / gehoord te hebben je mening op dit tolerante forum kunt ventileren. (nee niet jij Lo)

Wij hebben bij mij tijdens een M&G samen met jou, Jowa en Xander en volgens mij ook CZ79 een vergelijking gedaan tussen vier verschillenden interlinks.

Onze voorkeur ging (toen) uit naar de Siltech.


Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op oktober 06, 2012, 21:27:08
Altijd leuk om te lezen dat men hier zonder enige manier iets getest / gehoord te hebben je mening op dit tolerante forum kunt ventileren. (nee niet jij Lo)

Wij hebben bij mij tijdens een M&G samen met jou, Jowa en Xander en volgens mij ook CZ79 een vergelijking gedaan tussen vier verschillenden interlinks.

Onze voorkeur ging (toen) uit naar de Siltech.


Groet Whisper  byebye

Dan lag die toevallig net nog binnen jullie gehoor grens  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Whisper.nl

Citaat van: John Wx op oktober 06, 2012, 21:38:28
Dan lag die toevallig net nog binnen jullie gehoor grens  :schater:

Da's de leeftijd natuurlijk. allemaal 50+ mannen.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

joep

Citaat van: Whisper.nl op oktober 06, 2012, 21:45:43
Da's de leeftijd natuurlijk. allemaal 50+ mannen.

Groet Whisper

Verstand komt met de jaren.

Whisper.nl

Citaat van: joep op oktober 06, 2012, 21:48:11
Verstand komt met de jaren.

Yep ik loop drie jaar op je achter.

Hierna weer on topic a.u.b.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

joep