Heb de monolith+ net nieuw en het geluid valt me erg tegen....
Nu kan het toch bijna niet aan de subwoofer liggen lijkt mij icm de anti-mode.
Het punt is, ik wil graag de trillingen voelen in het diepste laag ( buikgevoel) , ook dat dingen gaan trillen, en dat je de druk lekker voelt. Ik weet even niet hoe ik het anders moet uitleggen.
Nu had ik hiervoor een bk xxls400 die gewoon niet onderdeed voor wat ik nu waarneem, en er moet toch meer uit te halen zijn lijkt mij.
De plaats is gewoon vast in de kamer, en dat is 1 meter voor de rechter voorspeaker, dit kan niet ergens anders ivm ruimte.
Ik heb een houten vloer en nog geen granieten tegel onder de sub, deze staat nu op de poten met viltjes eronder.
Afstellingen heb ik gedaan eerst met de antimode en daarna handmatig met db meter en meetling.
Ik krijg het gewoon niet naar tevredenheid voorelkaar
Misschien dat ik Audessy er nog eens op loslaat of deze het verschil maakt met de sub, maar lijkt mij niet.
De rest van de speakerafstellingen ben ik tevreden over
Fase instelling heb ik nog gewoon op 0 staan en snap ik verder niet zoveel van, overal lees je weer andere dingen om deze af te stellen, ik zal hier nog wel wat dingen mee proberen. KAn iemand mij helpen met mijn probleem met de afstellingen van de sub ?