De set van Niber

Gestart door Niber, oktober 17, 2010, 19:58:04

Vorige topic - Volgende topic

renes59

Misschien een aanvulling op het lijstje:
Ryan Bingham.
Gillian Welch.
Mary Gauthier.
Dave Rawling.
The Tallest Man On Earth.
Damien Jurado

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Niber

Citaat van: renes59 op oktober 20, 2012, 17:45:12
Ryan Bingham.
Gillian Welch.
Mary Gauthier.
Dave Rawling
.
Damien Jurado

Die twee kende ik nog niet, rest inderdaad aanraders.  :yes:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

xander32

Citaat van: renes59 op oktober 20, 2012, 17:45:12
Ryan Bingham.
Gillian Welch.
Mary Gauthier.
Dave Rawling.
Damien Jurado

Dank u :yes:.

Vanmiddag Bill Fay geluisterd; erg mooie, sfeervolle muziek en nog een goede opnamekwaliteit ook (past ook in het rijtje singer-songwriter).

renes59

Nog een paar:
Boris McCutcheon
Po'Girls
Wailin Jenny's
Sam Baker
the Walkabouts
Lucinda Williams
Calvin Russell
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Niber

Zal een PM7003 wat toevoegen in stereo in mijn set?

Ik ga het in ieder geval proberen. Wil een kastje vol mooie Marantz componenten hebben.  hello
De cd-speler gaat dan vervangen worden door de SA7003...

Vrijdagmiddag halen.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

JohnWx

Citaat van: Niber op oktober 23, 2012, 11:44:05

Ik ga het in ieder geval proberen. Wil een kastje vol mooie Marantz componenten hebben.  hello

Vrijdagmiddag halen.

ik zeg doen

heb geen onderbouwing alleen maar mooiiiiii
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

ging zoeken op je oude cd speler en schijnt een topper te zijn kwam ik deze site tegen met Marantz dingen (meer kijken minder lezen)

http://www.hfxsystems.com/content.asp?subID=54
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Niber

Je hebt mij toch ook nooit horen klagen?  :-D

JohnWx

Citaat van: Niber op oktober 23, 2012, 12:10:03
Je hebt mij toch ook nooit horen klagen?  :-D

nee klopt  :wink:

Cornelis1921

Citaat van: Niber op oktober 23, 2012, 11:44:05

Vrijdagmiddag halen.
Opteer je ook voor Super-Audio Niber? Met CD was/is de CD6003 qua (prijs/kwaliteit?) beter dan de SA7003 als wij de vakpers mogen geloven. De SA7003 klinkt wat vlak volgens diezelfde pers, Ik vond zelf van niet na een luistertest (uitsl. hoofdtelefoon/ Sennheiser HD600). Mooie speler wel die 7003!
Heel veel plezier met en van je nieuwe opstelling!
byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Niber

Citaat van: Cornelis1921 op oktober 23, 2012, 14:29:59
Opteer je ook voor Super-Audio Niber? Met CD was/is de CD6003 qua (prijs/kwaliteit?) beter dan de SA7003 als wij de vakpers mogen geloven. De SA7003 klinkt wat vlak volgens diezelfde pers, Ik vond zelf van niet na een luistertest (uitsl. hoofdtelefoon/ Sennheiser HD600). Mooie speler wel die 7003!
Heel veel plezier met en van je nieuwe opstelling!
byebye, Cor.

Hoi Cor,
Ik heb nu de CD5003 en die vind ik goed genoeg. Ik ga er vanuit dat de SA7003 op z'n minst net zo goed is met gewone cd's, sacd is misschien een mooie toevoeging.
Mocht het allemaal toch niet zijn wat ik gehoopt had kan ik de boel altijd weer verkopen.

Soms moet je maar eens een gokje nemen.  :wink:

rexp

Denk dat je een goede keuze hebt gemaakt. Je krijgt nu ook een mooi stapeltje Marantz. Je hebt geen Blu-ray of DVD speler?

Niber

Een dvd-speler. Oudje van Sony. Die wordt sporadisch gebruikt, over het algemeen kijken we films via de mediaplayer.
Ik wil eigenlijk wel een BD/UD-speler van Marantz, maar aangezien we die waarschijnlijk TE weinig gaan gebruiken kan ik dat niet over mn hart verkrijgen om die bak centen daar aan uit te geven...

Zal dus eerst eens een blu-ray speler van sony/lg ofzo komen...Niets fancy's, gewoon standaard.