De set van Niber

Gestart door Niber, oktober 17, 2010, 19:58:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Niber

1. De Marantz spulletjes
2. Kef Q7
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Niber

Zitten ook erg vaak aan de eettafel.

Koffie drinken, krant/boek lezen. Ik zit er aan te denken om hier een zone twee te maken, met kleine speakers die ik mooi kan wegwerken. Ook voor de keuken, die rechtsaf is.  clown1

Als we nu daar zitten heb ik vaak multi-channel stereo aan staan, dan hoeft de boel niet zo hard om daar fatsoenlijk geluid te hebben.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

WilliamB

Goede bezig zeg! Erg mooi notworthy
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Janver

Hier kan uw reclame staan!

Marvin

Citaat van: Niber op november 09, 2012, 21:47:24

*Edit. Speaker stond wel scheef.

Geeft niet, staan die van Wim altijd.


--Verstuurd zonder netwerk--

WimPeu

Huh...  :-o.....ehhh ja... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa

Mooie set zo  notworthy
Zie ook de tegenwoordig niet meer weg te denken logitech add-ons staan, te weten een Squeezebox en een Harmony  :-D

JohnWx

erg mooi maar er is spul te koop om die vette gore vieze vingers van .... er af te halen of niet flitsen  :lol:


mooi man
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

wat zit er in die baspoort een knuffel  8-) :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Niber

#190
Ben er ook zeker wel trots op. Het wordt steeds beter zo!!

Citaat van: John Wx op november 10, 2012, 13:49:48
erg mooi maar er is spul te koop om die vette gore vieze vingers van .... er af te halen of niet flitsen  :lol:


mooi man


Die vlekken is geen eer aan te behalen...in daglicht zie je ze niet en ga ze niet speciaal poetsen voor de foto.  :wink:
Baspoort is gewoon leeg...

Citaat van: jowa op november 10, 2012, 13:30:20
Mooie set zo  notworthy
Zie ook de tegenwoordig niet meer weg te denken logitech add-ons staan, te weten een Squeezebox en een Harmony  :-D

Zonder Logitech is mijn huis inderdaad waardeloos.  clown1

Iemand tips voor kleine speakertjes die goed geluid geven voor een eventuele tweede zone.
Boston Acoustics A23/25 schijnen behoorlijk klein te zijn, maar erg fijn geluid te geven. Iemand ervaring?
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Marantz 81

Netjes hoor  notworthy veel plezier  8-) pompom






@ John nee nog niet was er even een week tussenuit advertentie verlopen (morgen komt er iemand voor ) onkyo is wel weg  :yes:

Niber

Citaat van: rexp op oktober 23, 2012, 15:23:20
Verstandig... of gewoon wachten tot ze tweedehands wat goedkoper worden.

Dit dus gedaan. Deze BD5004 was alweer zo'n mooi buitenkansje.
Verkoper kon de afstandsbediening niet weer vinden (gebruikte zelf een universele). Aangezien ik ook een universele gebruik maakt mij dat dus niet uit.  pompom
Voor de prijs van een nieuwe LG/Sony dus deze mooie (tweedehands) Marantz!!  pompom
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

JohnWx

Citaat van: Niber op november 10, 2012, 20:57:46
Dit dus gedaan. Deze BD5004 was alweer zo'n mooi buitenkansje.
Verkoper kon de afstandsbediening niet weer vinden (gebruikte zelf een universele). Aangezien ik ook een universele gebruik maakt mij dat dus niet uit.  pompom
Voor de prijs van een nieuwe LG/Sony dus deze mooie (tweedehands) Marantz!!  pompom

Dat zijn lekkere kopen  hello

Ging je wel teleurgesteld weg, zo van nou ja dan maar geen AB  :x maar ondertussen  HB HB HB
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

rexp

Kijk ook naar Q Acoustics voor die zone 2 speakertjes. Als je in de buurt woonde kon je mijn setje lenen.