Zo dat is lang geleden dat ik hier wat gepost heb.
De SR6005 staat nog steeds als het kloppende hart van mijn set.
Geluid gaat via de verschillende (digitale) geluidsingangen (beeld rechtstreeks met HDMI op de TV).
Even wat omslachtiger met aansluiten/instellen, maar werkt inmiddels alweer geruime tijd prima.
Inmiddels staat er een bescheiden subwoofer (staat overigens niet altijd aan met muziek, de Q7's geven voor mij voldoende lage druk. Op een lager volume is het een zeer welkome aanvulling) en zijn mijn surroundspeakers veranderd naar de Kef Q5. De iQ30's doen het prima op zolder en er kleine kinderen vond ik zuiltjes gewoon veiliger (bulshit uiteraard, ik vond zuiltjes achter gewoon veel mooier
).
Qua center heb ik een Kef Q6c, alleen heb ik deze op het moment niet aangesloten(zonder lijkt gewoon mooier, heb "helaas" niet het alleenrecht in huis).
Helaas ondersteund de squeezebox per vandaag geen spotify meer. Nu op zoek naar een betaalbaar alternatief.
Voor nu werkt streamen vanaf een iPad naar de AppleTV ook prima.
Mocht iemand tips hebben hoor ik het graag.
Ik wil eigenlijk graag weer een apparaat hebben welke zelf spotify afspeelt zonder tussenkomst van iPad of telefoon (wel handig en eigenlijk een must als ze als afstandsbediening kunnen fungeren). Wat datbetreft was de squeezebox een geweldig apparaat de afgelopen jaren!