De set van MarantzTrucker

Gestart door OnkyoTrucker, oktober 14, 2010, 22:48:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Niber

Ziet er erg uit, Wilco!!  hello
Heb eerst ook getwijfeld om een surround receiver te kopen, maar aangezien ik amper films kijk en héél veel muziek luister leek me dat niet de moeite waard!!
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

OnkyoTrucker

Citaat van: WimPeu op oktober 19, 2010, 22:28:19
Dat ligt geheel aan welke fronts je gaat kopen natuurlijk.

Dan zou ik voor de Dali Ikon 5 MKII gaan. Mijn gevoel zegt een beetje dat een sub meer meerwaarde voor het geluid geeft.
Philips 46PFL5507 , Marantz NR1603, Marantz CD6004 en Dali Ikon 1 MK2 met Dynaudio Stand 3, Yamaha yst-sw015 en Ps3

OnkyoTrucker

Ik heb de laatste tijd heel veel met mijn instellingen gespeeld en heb het maximale eruit weten te halen. Het klonk nu al heel veel beter en na een luister sessie bij Raf heb ik besloten om deze speakers te houden.


Ik heb ook een nieuwe aanwinst en dat is wel de Ps3 geworden. Film is voor mij minder belangrijk dan muziek. Ik heb een goede cd speler en de Ps3 kan gewoon veel meer mee dan de UD5005. Ik ben er zeer tevreden mee. Spellen zijn super mooi. Geluid valt me zeker niet tegen. Eerder gezegt valt het geluid heel erg mee. En het streamen werkt fantastisch.
Philips 46PFL5507 , Marantz NR1603, Marantz CD6004 en Dali Ikon 1 MK2 met Dynaudio Stand 3, Yamaha yst-sw015 en Ps3

xander32

Gefeli, meet een mooie upgrade dus  :yes:.


Sander.
Citaat van: truckerwilco op november 28, 2010, 19:19:54
Ik heb de laatste tijd heel veel met mijn instellingen gespeeld en heb het maximale eruit weten te halen. Het klonk nu al heel veel beter en na een luister sessie bij Raf heb ik besloten om deze speakers te houden.


Ik heb ook een nieuwe aanwinst en dat is wel de Ps3 geworden. Film is voor mij minder belangrijk dan muziek. Ik heb een goede cd speler en de Ps3 kan gewoon veel meer mee dan de UD5005. Ik ben er zeer tevreden mee. Spellen zijn super mooi. Geluid valt me zeker niet tegen. Eerder gezegt valt het geluid heel erg mee. En het streamen werkt fantastisch.

cheese

welkom man en een mooie set heb je staan.


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

still life

geen ud5005 op komst :no:
jammer, had daar ook graag wat meer over gelezen..

Citaat van: truckerwilco op oktober 19, 2010, 22:25:48
Ik zit te denken of ik in de toekomst mijn fronds ga vervangen of dat ik een sub toevoeg.
Ik zou hierbij jullie advies graag willen horen.

heb hier recent 1 & ander over gepost.. :-D
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

OnkyoTrucker

Ik denk dat ik jullie toch ga verlaten.

De SR6005 en CD5004 zijn verkocht en vandaag toch wat leuks, moois en vooral goed klinkend terug gekocht.

Het is de Onkyo TX-8050 met de C-7030 geworden.
Philips 46PFL5507 , Marantz NR1603, Marantz CD6004 en Dali Ikon 1 MK2 met Dynaudio Stand 3, Yamaha yst-sw015 en Ps3

JohnWx

Mooi ding

een receiver maar toch die extra's die een DTS ding ook heeft netwerk usb digitaal in
subwoofer



Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

OnkyoTrucker

Het is wel de zilvere geworden. Staat iets sjieker.
Philips 46PFL5507 , Marantz NR1603, Marantz CD6004 en Dali Ikon 1 MK2 met Dynaudio Stand 3, Yamaha yst-sw015 en Ps3

JohnWx

Citaat van: truckerwilco op juli 17, 2011, 22:18:27
Het is wel de zilvere geworden. Staat iets sjieker.

en bedankt  :-D dan denk je hem maar zilver :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Schijnt als je ONKYO met een speciale code vertaald dat er MARANTZ staat  :yes:

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

OnkyoTrucker

Bedankt voor je leuke reactie.
Ben er echt helemaal happy mee.
Streamen werkt echt super. Moest wel even een losse media server downloaden.


pompom pompom pompom pompom HB HB HB HB HB HB HB HB
Philips 46PFL5507 , Marantz NR1603, Marantz CD6004 en Dali Ikon 1 MK2 met Dynaudio Stand 3, Yamaha yst-sw015 en Ps3

Maurice

Citaat van: truckerwilco op juli 17, 2011, 22:09:37
Ik denk dat ik jullie toch ga verlaten.

De SR6005 en CD5004 zijn verkocht en vandaag toch wat leuks, moois en vooral goed klinkend terug gekocht.

Het is de Onkyo TX-8050 met de C-7030 geworden.
Mooi spul hoor Wilco.
Overigens hoef je hiervoor het forum niet te verlaten, we hebben zelfs een moderator die het lange tijd zonder Marantz heeft gedaan ;)
Maar Onkyo is hier wel erg in opmars  shutup
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

OnkyoTrucker

Ik vermoed ook wel een beetje dat Marantz best veel klanten misloopt omdat ze netwerk aansluiting missen.

Ik moet toegeven dat ik absoluut nog geen seconde spijt van de Marantz heb gehad.

Ik wou nu graag naar stereo maar wel de voordelen van een receiver en daar is de Onkyo een topper in.

Geluid is wat neutraler dan van de Marantz maar dat bevalt me wel moet ik zeggen. En dat hij 30 watt per kanaal minder heeft geloof je niet als je hem hoort.
Philips 46PFL5507 , Marantz NR1603, Marantz CD6004 en Dali Ikon 1 MK2 met Dynaudio Stand 3, Yamaha yst-sw015 en Ps3