Vreselijk tragisch nieuws
Ik kende Bert zeer goed , daarom is voor mij de klap ook erg groot .
Bert had enorm veel kennis over alles wat met muziek weergave te maken had .
Wij hebben in de afgelopen jaren heel veel persoonlijke mail naar elkaar verstuurd , ik denk wel gouw 40 berichten , met alles en nog wat over hifi , en diverse telefoon gesprekken gehad .
Toen heeft Bert mij het voorstel gedaan om bij mij langs te komen voor een hifi-visit voor
hifi.nlDaar ben ik toen op in gegaan .
Zo heb ik Bert ook persoonlijk leren kennen .
Ik mocht het beslist niet bekend maken hier op het forum dat Bert voor
hifi.nl werkte .
Dat heb ik dus ook altijd verzwegen zoals afgesproken , maar nu maakt dat ook niets meer uit
Omdat het toen zo slecht met zijn dochter ging heeft Bert het verhaal nooit kunnen publiseren op
hifi.nl Het ging ook al lange tijd erg slecht met zijn dochter die met regelmaat in het ziekenhuis opgenomen moest worden .
Dat zullen een aantal leden nog wel weten omdat Bert hier een keer een topic over heeft geopend , ruim 1 jaar terug .
Het viel mij al op dat je Bert al langere tijd niet meer op het forum tegenkwam .
Nu begrijp ik ook de reden waarom , als je je leven niet meer op touw hebt heb je daar ook geen behoefte aan .
Ik wil dan ook iedereen veel sterkte wensen met dit tragische nieuws , en in het bijzonder zijn naaste familie en degenen die hem persoonlijk kende .
Ik zal zijn mails erg gaan missen denk ik .
EDWIN B