Te koop/gezocht sectie zichtbaar voor niet-leden

Gestart door PM95, augustus 16, 2010, 18:30:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Deze sectie zichtbaar voor niet-leden ?

Zichtbaar voor iedereen
4 (21.1%)
Zichtbaar voor Marantzforum-leden
13 (68.4%)
Maakt mij niets uit
2 (10.5%)

Totaal aantal stemmen: 17

Stemmen gesloten: augustus 21, 2010, 18:30:09

Whisper.nl

Citaat van: Marco op augustus 16, 2010, 20:28:18
Op marktplaats houd men meestal een ruime marge aan ,op. een forum ga je daar anders mee om vanwege bekenden

ok thanks,

groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Sander

Moeilijke stelling om over te discussiƫren.

Op gevoel gekozen voor optie 2.

Ik hou der wel van als dergelijke zaken intiem zijn.
9 van de 10 keer wordt het product toch wel aangeboden op de grotere verkoop site's.
Als een onbekende er dan over in onderhandeling wil kan het altijd.

byebye
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

Marantz 81

alleen leden gestemd   :-)

als je er sneller vanaf wil kun je het ook op marktplaats zetten  byebye

Tigger

Zichtbaar voor forumleden. Als je ze wil verkopen aan "anderen", gewoon ergens anders plaatsen (met wellicht een iets andere prijs).
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

MO

#19
...maar echte handelaartjes worden dus even lid, zien een vraagprijs en bieden dan weer via Marktplaats ed...
Als je verkoopt denk ik dat je op dit forum als op Marktplaats dezelfde prijs moet hanteren. Je kan dan altijd via PM met een bekend forumlid iets afspreken (als dat nodig is). Tevens kent iedereen iedereen hier wel (ongeveer).

Ik denk dat het niet werkt om "alleen voor leden" iets te koop aan te bieden. Omslachtig en overbodig.  :-)

Cheers en groet!

Marc
bla

lo

Als handelaars lid worden om effe snel iets te verkopen, zijn daar de regels voor mbt de sectie "te koop / gezocht". Deze regels zorgen ervoor dat een lid een aantal postings gedaan moet hebben om iets te koop aan te bieden.(ik hoop dat de moderatoren hierop toezien) Als handelaars iets willen kopen en de vraagprijs hier willen bekijken is het aan diegene van dit forum die iets te koop aanbiedt of hij het wel of niet tegen de geboden prijs wil verkopen.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

MO

Het gaat mij meer om het kopen ipv verkopen...  :-)
bla

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

MO

ding dong...  :zzz:
Dus kan het gewoon openbaar blijven...

bla

MadVillain

Alleen leden, en dan zelfs alleen zichtbaar na x aantal postings. Anders heb je er mi nog niet veel aan.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

TurboMarco

Citaat van: MadVillain op augustus 16, 2010, 23:34:08
Alleen leden, en dan zelfs alleen zichtbaar na x aantal postings. Anders heb je er mi nog niet veel aan.
Goed punt  :yes:

Nieuwe leden mogen pas adverteren na 15 postings en als ze de te koop/gevraagd sectie pas kunnen bekijken na die 15 postings heb je snel door hoe de vork in de steel zit,alleen weet ik niet hoe het met de variabelen werkt van het forum......Maurice ??
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

De pol is gesloten.

Alleen zichtbaar voor Marantzforum leden 13 .
Zichtbaar voor iedereen 4 .

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

Door meerderheid van stemmen bepaald: Te Koop gaat op slot voor gasten!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude