goede interlink voor pm-15s1 en sa-15s1

Gestart door ronnydepony, augustus 08, 2010, 13:43:27

Vorige topic - Volgende topic

ronnydepony

Hallo iedereen,

sinds kort in het bezit van deze geweldige set die ik tweedehands heb kunnen aanschaffen; nl. marantz pm-15s1 en sa-15s1.

deze is nu aangesloten via een interlink die ik destijds eens heb gewonnen, dus merkloos.

graag had ik deze interlink  vervangen door een exemplaar van rond de 150 euro.

ik weet niet of dit een rol speelt, maar mijn huidige ls-kabels zijn de van den hul cs-122, denk niet dat ik hiervoor direkt een upgrade nodig heb.

groeten,
ronny
Marantz PM15-S1
dENON 3910
Panasonic DMP-BD60

Scan-Speak Reference Plus

Kimber Hero interlink
Van den Hul CS-122 ls-kabel

Mexicaanse Hond

Altijd moeilijk om advies te geven over kabels. Ik zou niet van een bepaald bedrag uitgaan, maar gewoon wat verschillende kabels gaan beluisteren van goedkoop tot rond die 150 euro. Bij een goede zaak kun je kabels lenen om thuis uit te proberen. En misschien weten ze ook wat zinnigs te vertellen over de klankkleur i.c.m. je apparatuur en luisterruimte. Succes ermee!

Whisper.nl

Citaat van: ronnydepony op augustus 08, 2010, 13:43:27
Hallo iedereen, Sinds kort in het bezit van deze geweldige set die ik tweedehands heb kunnen aanschaffen; nl. marantz pm-15s1 en sa-15s1. deze is nu aangesloten via een interlink die ik destijds eens heb gewonnen, dus merkloos. Graag had ik deze interlink  vervangen door een exemplaar van rond de 150 euro.
ik weet niet of dit een rol speelt, maar mijn huidige ls-kabels zijn de van den hul cs-122, denk niet dat ik hiervoor direkt een upgrade nodig heb.
groeten,
ronny

Je heb al een ls van Van der Hul.
Dit bedrijf maakt ook zeer mooie interlinks.
Kijk eens rond op bv Martktplaats.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

HiFi gek

Kijk vooral eens naar V/D Hull interlinks .
Dat merk heeft een groot asortiment rond de 150 euro , en een prttig in het gehoor liggende klankkleur .

Groeten  EDWIN  B

thepioneer

Immitatie siltech :)  tientje of 7 , 8 en je hebt een super gedetailieerde plaatsing en dynamiek
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

ronnydepony

bedankt voor de reactie's.

ik kan aan een kimber hero interlink geraken tweedehands, krijgt goede referentie's.

anders had ik in gedachten de van den hul d102 iii hybrid.

groeten,
ronny
Marantz PM15-S1
dENON 3910
Panasonic DMP-BD60

Scan-Speak Reference Plus

Kimber Hero interlink
Van den Hul CS-122 ls-kabel

Marantz 81

die VDH 102 III Hybrid is een hele mooie

maar heb ook gelezen dat sommige deze KLIKKIE  beter vinden klinken en is dacht ik 80 euro  byebye

jowa

Mocht je handig zijn met de soldeerbout, kan je ook een paar mooie kabels zelf maken.
Heb zelf interlinks gemaakt met zilverkabel (Klik), mooie LOC Silverpoints (Klik) en zilversoldeer van Holland Link.
Bevallen zeer goed, ga in september daarom mijn laatste VDH en een Nordost in de verkoop doen (de Tyr blijft  :-D) en nog een set in elkaar zetten.

minguel

Als je al VDH LS hebt kan je ook zoals anderen hebben aangegeven binnen het zelfde merk zoeken naar een mooie interlink. Zo heb ik bijvoorbeeld de Nordost Baldur i.c.m. Nordost LS kabels.

Citaat van: jowa op augustus 08, 2010, 22:06:25
Bevallen zeer goed, ga in september daarom mijn laatste VDH en een Nordost in de verkoop doen (de Tyr blijft  :-D) en nog een set in elkaar zetten.

Effe nieuwsgierig. Ik neem aan dat de FREY in de verkoop gaat? Welke lengte heeft die?
Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750

WimPeu

Niet om te stoken maar dit is echt genoeg.

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Woenie

Citaat van: ronnydepony op augustus 08, 2010, 13:43:27
Hallo iedereen,

sinds kort in het bezit van deze geweldige set die ik tweedehands heb kunnen aanschaffen; nl. marantz pm-15s1 en sa-15s1.

deze is nu aangesloten via een interlink die ik destijds eens heb gewonnen, dus merkloos.

graag had ik deze interlink  vervangen door een exemplaar van rond de 150 euro.

groeten,
ronny

Ben zelf wel te spreken over de John van Gent zilver/goud in combinatie met deze set.
Marantz Pm15s1
Marantz SA15s1
Logitech Squeezebox Duet
Cambridge Dacmagic
Focal 816w Luidsprekers
Interlink Jvg zilver/goud II
luidsprekerkabel Jvg zilver/goud

jowa

Citaat van: WimPeu op augustus 08, 2010, 23:02:14

Was jij niet diegene die vanaf 14kHz een ingebouwd afvalfilter hebt van 24dB?  :evil: :-D :wink:
Kom anders in september maar eens langs in A'foort, mag je mijn set een keer beluisteren en kunnen we een kleine kabeltest doen.

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op augustus 08, 2010, 23:02:14

In sommige gevallen wel, maar ik vermoed dat er in combinatie met deze apparatuur beter mogelijk is.

WimPeu

Citaat van: jowa op augustus 09, 2010, 08:28:21
Was jij niet diegene die vanaf 14kHz een ingebouwd afvalfilter hebt van 24dB?  :evil: :-D :wink:
Kom anders in september maar eens langs in A'foort, mag je mijn set een keer beluisteren en kunnen we een kleine kabeltest doen.

Hoeft niet, ik heb gisteravond nog (na de post van mij) even de CD speler en VV en EV even aangesloten met dropveters (normaal heb ik er 2e hands Audioquest King Cobra XLR tussen). Ik hoorde geen verschil. Ik daag iedereen uit voor een ABX bij mij thuis.

Kabels worden zooo overrated. Waarom wil de TS een kabel van 150E?? Dat gaat toch nergens meer over. Alsof je verschil kunt horen tussen een kabel van 25E en eentje van 100E. En dat de duurdere dus natuurlijk altijd beter is. De kabelboeren hebben de hifi liefhebbers precies daar waar ze ze hebben willen. Je hoort er niet echt bij als er geen stoere kabels aan je set hangen en hoort iedereen (na een flinke investering ) een enorm verschil.....natuurlijk anders ben je toch gek dat je het hebt gedaan.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Zeg RenĂ©, je zit toch niet op Wims account?  :-P :wink: