De nieuwe techniek is soms beter dan datgene waar ik nu mee draai thuis. Na een aantal maanden veel luisteren heb ik een DAC gevonden die beter klinkt dan de DAC7 van mijn CD15. Dit is de NOS DAC van Metrum Acoustics.
Nog even niet leverbaar, hopelijk aan het einde van van september!
Met deze DAC klinkt de CD15 beter dan met zijn eigen DAC7. Ik zie dan de CD15 alleen nog maar als een extreem mooi uitziende transport voor cd's.
De streaming audiospeler van Sonos in combinatie met de Metrum Acoustics DAC geeft voor mij dan een geluidsweergave waarmee ik meer tevreden ben dan met alleen de CD15.
Vandaar dus de verkoop van deze werkelijk fantastische speler. Let wel, mocht ik geen liefhebber er voor vinden blijft deze lekker bij mij als speler dienstdoen (de Metrum Acoustics DAC is van het mini type en dus achter de speler te plaatsen en is dus niet te zien
)
Geen gehaaste verkoop dus, maar alleen een liefhebber komt in aanmerking die er ook de vraagprijs voor over heeft.
De MA22 monoblokken en mijn model 7 voorversterker zullen nooit het stereomeubel verlaten, Marantz zal dus altijd aanwezig blijven.