oi,
Als je een echt goed stekkerblok wil kopen , maar met prijzen die nog verklaarbaar zijn.
Zou ik op zoek gaan naar het merk ''BRENNENSTUHL'' . Ik heb er zelf een en die is uitgevoerd uit zwaar en masief aluminium , het snoer dat naar het stopcontact in de muur gaat is 2x zo dik als bij een standaard blok.
En toen ik hem voor het eerst gebruikte , dacht ik ( of maakte ik mezelf wijs <<<<<hahaha is ook goed) , dat ik een positieve verandering waarnam , namelijk het leek wel of alles met meer rust en beter te onderscheiden was.
Wel weet ik dat als dit blok ( wat ook een paar kilo weegt) door een exoot( duur en exclusief merk) , voorzien zou worden van hun naam , en als ze er ook nog een mooie kous om de kabel zouden , en als kers op de taart , het ''brennestuhl blok'' zouden voorzien van spikes
.
Dan zou dit blokje zomaar 1000 euro kunnen gaan kosten ipv de 90 die ik betaald heb.
Oja er zit ook nog beveiliging in tegen bliksem enz enz , en als je je aanschaf bewijs naar de fabriek opstuurt ben je voor 1 miljoen verzekerd