waar koop je een goed stekkerblok

Gestart door thepioneer, augustus 01, 2010, 22:53:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thepioneer

Ik ben op zoek naar een goed stekkerblok, liefst 4 voudig en zondr toevoegingen van filter of wat dan ook. Gewoon een net blok met dikke bekabeling intern.

Vaak zit er wel een schakelaar op of iets dergelijks. Vindt die van supra ook mooi alleen is dat wel weer een 6 voudige, is in principe niet nodig.

Misschien heeft iemand nog zoiets over toevallig.

Groeten Ronald


Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

xander32

Citaat van: thepioneer op augustus 01, 2010, 22:53:40
Ik ben op zoek naar een goed stekkerblok, liefst 4 voudig en zondr toevoegingen van filter of wat dan ook. Gewoon een net blok met dikke bekabeling intern.

Vaak zit er wel een schakelaar op of iets dergelijks. Vindt die van supra ook mooi alleen is dat wel weer een 6 voudige, is in principe niet nodig.

Misschien heeft iemand nog zoiets over toevallig.

Groeten Ronald
Bijv. bij: Jouwhifi.nl of Audioconnexion-shop.de/

Sander.

Marantz 81


xander32

Citaat van: Marantz 81 op augustus 01, 2010, 23:09:53
www.hifisupply.nl  byebye
Ook ok ja :yes: (snelle en probleemloze levering).

Sander.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Is dat het nieuwe filiaal van de Gamma?

mars

#6
oi,


Als je een echt goed stekkerblok wil kopen , maar met prijzen die nog verklaarbaar zijn.

Zou ik op zoek gaan naar het merk ''BRENNENSTUHL''  . Ik heb er zelf een en die is uitgevoerd uit zwaar en masief aluminium , het snoer dat naar het stopcontact in de muur gaat is 2x zo dik als bij een standaard blok.

En toen ik hem voor het eerst gebruikte , dacht ik ( of maakte ik mezelf wijs <<<<<hahaha is ook goed) , dat ik een positieve verandering waarnam , namelijk het leek wel of alles met meer rust en beter te onderscheiden was.

Wel weet ik dat als dit blok ( wat ook een paar kilo weegt) door een exoot( duur en exclusief merk) , voorzien zou worden van hun naam , en als ze er ook nog een mooie kous om de kabel zouden , en als kers op de taart , het ''brennestuhl blok'' zouden voorzien van spikes :schater: :schater: .

Dan zou dit blokje zomaar 1000 euro kunnen gaan kosten ipv de 90 die ik betaald heb.


Oja er zit ook nog beveiliging in tegen bliksem enz enz , en als je je aanschaf bewijs naar de fabriek opstuurt ben je voor   1 miljoen verzekerd :yes: :schater:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

viceadmiraal61

pioneer ik heb nog twee oude stekkerblokken met siltech bekabeling en het blok is van metaal...
nu ik mijn eigen blok heb zijn deze twee overbodig kosten 250,- per stuk inclusief 1 metr siltech kabel
en stekker........

thepioneer

Ik heb vanavond een mooi stekkerblok gekocht. 4 voudig, 1 meter dubbel afgeschermde kabel en met  volledig bedrade contakten in plaats van een strip. Hij komt uit duitsland en zal voor het weekend er wel zijn.

De stekkerdoos met siltech bekabeling leek me ook wel erg mooi alleen heb ik nog niet zoveel met stroom dat ik daar zoveel geld aan uit geef. Deze koste incl verzenden zo''n 104 euro. Dat vindt ik ook wel de grens zo.

Later maar eens een siltech proberen, stroom of interlink


Grts Ronald
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550