Vadshow 2010

Gestart door lo, juli 27, 2010, 23:53:18

Vorige topic - Volgende topic

xander32

Citaat van: WimPeu op september 18, 2010, 23:49:26
Dikke dure stereo's thuis maar te krenterig voor een paar parkeercenten... nonono

:schater:

Sander.

drees62

Ik ga de maandag, met de trein (gratis parkeren  :wink:)

viceadmiraal61

BESTE MARANTZ FORMERS<VERDIEN JE PARK.....KEER GELD TERUG EN HAAL BIJ ONZE STAND(EXPOHAL)
EEN GRATIS CD(NEEM COPIE VAN JOU SITE>TOPIC) OP HET FORUM MEE OM AAN TE TONEN DAT JE
EEN ECHTE MARANTZ VERVORMER BEN>>>SEE YOU AL...Ben 60 jaar geworden.

Vice admiral Fritz de With..enlisted the United States navy.BB 61 Iowa US

Whisper.nl

Citaat van: viceadmiraal61 op oktober 15, 2010, 15:52:44
BESTE MARANTZ FORMERS<VERDIEN JE PARK.....KEER GELD TERUG EN HAAL BIJ ONZE STAND(EXPOHAL)
EEN GRATIS CD(NEEM COPIE VAN JOU SITE>TOPIC) OP HET FORUM MEE OM AAN TE TONEN DAT JE
EEN ECHTE MARANTZ VERVORMER BEN>>>SEE YOU AL...Ben 60 jaar geworden.

Vice admiral Fritz de With..enlisted the United States navy.BB 61 Iowa US

Vergis ik me nu heel erg als ik zeg dat je op bijgaande foto er veel jonger uitziet dan 60. :-)

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

WimPeu

Citaat van: Whisper.nl op oktober 15, 2010, 16:31:50
Vergis ik me nu heel erg als ik zeg dat je op bijgaande foto er veel jonger uitziet dan 60. :-)

Groet Whisper

Slijmbal..jij wilt zeker 2 kadotjes... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

joep

Wat moeten we nu van Fritz denken? Dat hij zijn "16-inch/50-caliber guns" niet meer heeft afgeschoten sinds 1998?

Whisper.nl

Citaat van: WimPeu op oktober 15, 2010, 17:38:54
Slijmbal..jij wilt zeker 2 kadotjes... :-D

r.o.f.l.

gr Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jowa

Naast AV-NU is er blijkbaar ook nog een show in het Park Plaza hotel: X-FI High-End Show
Toegang lijkt gratis te zijn, ik ga daar zaterdag zeker even langs, is nog geen vijf minuten lopen van het Beatrisxgebouw  :-)

JoWa

HiFi gek

Die show in het Park Plaza Hotel is veel interesanter , die gaat gelukkig enkel over 2 kanaals High End audio .
Voor mij is die show altans interesanter .

Dus bezoek ik deze show ook en de jaarbeurs dan wat minder lang .

Groeten  EDWIN  B

Marvin

Dat is jouw mening, niet echt een waarde oordeel over een show.  :wink:

lo

Hey Marvin, lange tijd stil geweest.

Misschien ga ik ook nog wel naar park plaza. We zullen zien, tis wel heel erg dichtbij.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

211

...
Zolang je maar geniet....

lo

Citaat van: 211 op oktober 22, 2010, 11:36:20
Komende maandag wil ik nog even langs de VAD in Utrecht, gewoon lekker rondneuzen..
Park Plaze staat ook op het menu!

Tof weekendje audio met als afluiter mijn nieuwe luidsprekers die op woensdag a.s. op de deurmat worden afgeleverd.... HB HB HB HB

Voor diegene die ook gaan : Veel plezier allemaal.

Park plaza is alleen zaterdag en zondag volgens mij.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Definitieve dag is vastgesteld. Ik ga zondag samen met mijn zoon, mag ik lekker mee rijden pompom

groet,

lo

Marvin

Citaat van: lo op oktober 21, 2010, 18:25:12
Hey Marvin, lange tijd stil geweest.

groet,

lo

Ja sorry, ik ben een beetje forum-moe. Ligt niet aan jullie of aan het forum, ik heb me op alle forums een beetje terug getrokken.
Maar ik lees nog weleens mee hoor, jullie zijn (nog) niet van me af...   :-)

Marvin.