Set van Rutger1

Gestart door Rutger1, juli 18, 2010, 22:33:07

Vorige topic - Volgende topic

Mexicaanse Hond

Citaat van: marantz op juni 02, 2011, 13:12:44
moet er ook altijd erg om lachen maar als iemand die waan heeft is het toch prima voor die liefhebber

kijk speakers maken verschil dat hoor ik ook echt

Dat jij geen verschil hoort tussen versterkers geloof ik graag en dat het verschil tussen luidsprekers groter is dan het verschil tussen versterkers kan ik beamen, maar er zijn wel degelijk hoorbare verschillen tussen versterkers in de zin van controle, klankkleur, ruimtelijkheid van het geluid, etc.
Zet maar eens een buizenversterker en een transitorversterker aan het werk ik een installatie die verder gelijk blijft.
Als jij het verschil niet hoort dan kun je net zo goed een goedkoop setje bij de Aldi halen.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Citaat van: marantz op juni 02, 2011, 13:24:18
Wat is BREEM een merk of zoiets
BREEM is iemand die denkt dan als 'ie zijn hand voor zijn ogen houdt, dat mensen hem niet kunnen zien.  :-D
Je zou hem een audioscepticus of audiocynicus kunnen noemen.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op juni 02, 2011, 13:33:00
BREEM is iemand die denkt dan als 'ie zijn hand voor zijn ogen houdt, dat mensen hem niet kunnen zien.
Je zou hem een audioscepticus of audiocynicus kunnen noemen.

ik noem het een realist
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op juni 02, 2011, 13:36:13
ik noem het een realist
John, je hebt he-le-maal gelijk.  :-P

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op juni 02, 2011, 13:37:19
John, je hebt he-le-maal gelijk.  :-P

jij toch, jij hebt de gave om koper te kunnen onderscheiden van elkaar  :-P

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op juni 02, 2011, 13:39:51
jij toch, jij hebt de gave om koper te kunnen onderscheiden van elkaar  :-P
Ik zei niet dat het aan het koper lag.  :-P

marantz

Ik ga het allemaal tot me nemen

Mijn ouwe heer zegt net dat hij hem kent een man met erg veel kennis

tot straks ga nu lezen

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op juni 02, 2011, 13:41:18
Ik zei niet dat het aan het koper lag.  :-P

ligt het aan de kunstof mantel  :evil:

Mexicaanse Hond

Wat belangrijker is, is dat je je niet verschuilt achter autoriteiten op een bepaald gebied, maar dat je zelf nadenkt en luistert.
En in een discussie niet op de man speelt, maar op de materie in gaat.

Geen reductio ad hominem en al helemaal geen reductio ad Hitlerem.

Ga maar googlen, John.  :-P

JohnWx

volgens mij komt het door het twisten van de kabel ten eerste word de kabel dan langer en er onstaat ten tweede een bepaald effect "zelfinductie"  :angel:

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op juni 02, 2011, 13:45:08
volgens mij komt het door het twisten van de kabel ten eerste word de kabel dan langer en er onstaat ten tweede een bepaald effect "zelfinductie"  :angel:
Dat moet je dan onderbouwen met empirisch onderzoek. Sterkte ermee.  :-D

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op juni 02, 2011, 13:46:07
Dat moet je dan onderbouwen met empirisch onderzoek. Sterkte ermee.  :-D
nee hoor zie Breem.nl  byebye

Mexicaanse Hond

JohnWx