Set van Rutger1

Gestart door Rutger1, juli 18, 2010, 22:33:07

Vorige topic - Volgende topic

bramdg

Citaat van: lo op mei 17, 2011, 11:41:54
Zie net dat de actie 12 ipv 20 euro is opgehouden. Dus dan wodt het idd 20 eurotjes.

oei zie dat net ook dat hij zen bericht heeft aangepast :-)

gewoon eens naar Fritz mailen op info@sts-digital.nl misschien doet hij wel nog iets speciaals  :-D
hoe dan ook de cd is meer dan zen geld waard  :yes:
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Rutger1

Vanavond wordt mijn oude vertrouwde PM15 opgehaald door Jon en meegenomen voor een servicebeurt plus het vervangen van het mooie marantz lampje.

Ben benieuwd of ik ook nog (iets) verschil ga horen daarna.  :yes:
-= Marantz PM15, Marantz SA-14 v2,  MIT Terminator2 (bi-wire), MIT MI330 (XLR), Von Schweikert VR4-jr =-

Sold Marantz DV7600, B&W DM630i

Rutger1

De PM15 gister opgehaald door Jon.
@Hal, succes! En wees voorzichtig met mn geliefde pm15  :-D

Jon, zet je de fotos van je werkzaamheden hier in dit topic? Ben erg benieuwd naar je vorderingen.  8-)
-= Marantz PM15, Marantz SA-14 v2,  MIT Terminator2 (bi-wire), MIT MI330 (XLR), Von Schweikert VR4-jr =-

Rutger1

http://marantzforum.nl/forum/index.php?topic=6822.0

Zijn de foto's en het verhaal te lezen van Jon waar hij de versterker onder handen neemt. Erg leuk om te zien/lezen!

Marantz 81

heb je hem alweer thuis staan ?

Rutger1

Nee deze week even erg druk. Dus ik haal hem donderdag denk ik weer op/of Hal komt hem donderdag langs brengen moeten we nog even afspreken. Maar we komen beide uit Rotterdam dus dat maakt het logistiek wat makkelijker.

Ben wel benieuwd of er na deze mooie servicebeurt ook nog verschil te horen is.

Marantz 81

ja daar was ik ook wel benieuwd naar of je het verschil zult horen n.a.v wat hij aan de versterker heeft gedaan zou je verwachten van wel  :-)

marantz

Citaat van: Marantz 81 op juni 02, 2011, 12:23:55
ja daar was ik ook wel benieuwd naar of je het verschil zult horen n.a.v wat hij aan de versterker heeft gedaan zou je verwachten van wel  :-)

Want ?

Marantz 81

moet je even het topic doorlezen wat hal9000 heeft gemaakt  byebye

marantz

Citaat van: Marantz 81 op juni 02, 2011, 12:49:17
moet je even het topic doorlezen wat hal9000 heeft gemaakt  byebye

heb ik gedaan als je mij kan aanwijzen waaruit zou moeten blijken dat er een verschil zou moeten onstaan gaarne  byebye

Marantz 81

omdat een aantal onderdelen niet goed meer waren , ik ben benieuwd of het hoorbaar is  :wink:

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op juni 02, 2011, 12:55:44
omdat een aantal onderdelen niet goed meer waren , ik ben benieuwd of het hoorbaar is  :wink:

maar geen onderdelen die de klank beinvloeden en anders is het 0,0001 achter de komma

vind dit altijd van dat gereutel je kan het niet vergelijken want je hebt de oude situatie niet meer en als iets gemaakt is zegt men 99,9 % suggestief ja ik hoor het ons geheugen gaat niet zover terug helaas
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

marantz

moet er ook altijd erg om lachen maar als iemand die waan heeft is het toch prima voor die liefhebber

kijk speakers maken verschil dat hoor ik ook echt

JohnWx

Citaat van: marantz op juni 02, 2011, 13:12:44
moet er ook altijd erg om lachen maar als iemand die waan heeft is het toch prima voor die liefhebber

kijk speakers maken verschil dat hoor ik ook echt

ja is ook prima maar vaak denk ik toch wel neem is een stapje terug en ga is even logisch nadenken a la Breem

tuurlijk het enthousiasme is erg leuk en fascinerend om te zien en te lezen maar na 20 jaar audio handel weet ik wel beter voor mijzelf
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

marantz

Wat is BREEM een merk of zoiets