Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

bas focal marantz

Exxar

jrm

Zo, nu al te koop op MP?  clown1

JohnWx

ja 1 dagje lid waarschijnlijk net in Brussel maar zijn schoomoeder kan hem wel even opsturen  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Exxar

ibood heeft ook een mooie aanbieding vandaag

JohnWx

Citaat van: Exxar op oktober 29, 2012, 11:49:00

De tassen set  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Exxar

Niber

Citaat van: Exxar op oktober 29, 2012, 11:49:00

Zag hem ook vanmorgen, geloof niet dat ik zou willen ruilen (al heb ik nu geen center subwoofer...).  :angel:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Exxar

joep

http://link.marktplaats.nl/610616812

Alle inruil mogelijk!

Daar vallen schoonmoeders natuurlijk ook onder. Maar laat ik nu zo'n voor- en eindversterker al hebben.  violent1 violent1 violent1

Marantz 81

cz79

:kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: Kan ik mijn vrouw ook inruilen? Ik weet niet wat een beetje vrouw tegenwoordig nog doet op de tweedehands markt (zo goed als nieuw....oh nee erg gebruikt :evil:)

JohnWx

http://link.marktplaats.nl/611603307

houten hifi demo stands / displays met granieten blad