Bij mij achter mijn Ikea Lack TV meubel heb ik de kabels nog niet netjes weggewerkt. Dit omdat er de laatste tijd nogal eens gewisseld wordt qua apparatuur. Vooral platenspelers wisselen nog wel eens van plek en vaak maakt een platenspeler ook weer ruimte voor een betere platenspeler welke ik dan weer ergens op de kop heb getikt.
Maar als er eenmaal een keer een Marantz 6100/6150 of Marantz 6300/6350 met houten plint voorbij komt welke niet weer voor mijn neus wordt weggekaapt, dan is er denk ik rust in de tent en ga ik aan de achterzijde van het Ikea Lack TV meubel de bekabeling maar eens organiseren.
Ik heb overigens al bepaalde bekabeling zoals de luidsprekerkabels (achter) voorzien van nylon kous. En dat gebeurt eigenlijk met alle kabels welke nu achter het meubel liggen. Niet omdat het qua geluid iets oplevert maar allemaal kabels met zwarte nylon kous staat wel verdomd mooi (vind ik zelf dan he?).
Update: er kwam een Marantz 6150 voorbij. Opgehaald in Deventer. Zo blij als een kind in een snoepwinkel, platenzaak, HiFi winkel. Nou ja, vul zelf maar in...