Ik....
Twee waar gebeurde voorvallen;
Ik zelf heb een Denon receiver gehad, daar spoorde ook iets niet in.
Deze was gekocht bij Hobo, ik Hobo gebeld met het probleem.
Hobo leverde 's avonds nog een vervangende receiver, sterker nog.
Ééntje uit een hogere serie, dit doordat de door mij aangeschafte receiver niet meer in zijn schappen stond.
Dus een probleem opgelost door een NIEUWE receiver uit een hogere serie afgeleverd.
Een maat van me heeft een Marantz dvd speler gekocht, jaar of 2 geleden.
Ding had na een paar maanden een rare uitval, die was bij EP-Tol in IJmuiden gekocht.
Hij met zijn probleem naar de winkel, toen werd hem gevraagd of hij zijn dvd-speler bij zich had.
Nee, was het antwoord....
Na te hebben belooft de dag erna de speler af te leveren ging m'n maat met een duurder model de winkel uit.
Probleem voor de verkoper dus, - en in beide gevallen een duurder model thuis staan.
Geen kosten, geen vragen, geen gedonder.
Dus was er ook geen politie begeleiding nodig...