Welke Speaker kabels VDH

Gestart door Marantz 81, juni 01, 2010, 22:29:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marantz 81

Hallo

over een paar maanden heb ik andere speaker kabels nodig omdat deze dan te kort zullen zijn

heb nu Canare 4S8  ertussen zitten ( bi wire aangesloten = 4x 1.28 mm )

men interlinks zijn van VDH The Name

nou ben ik van plan om speaker kabels te kopen van,  van den hul

maar ik heb echt geen idee welke ik nu moet hebben en wat in verglijking staat kwa kwaliteit tegenover men Interlinks  :-)



byebye

MadVillain

Hou 2e hands sites goed in de gaten want "The Magnum" (rode mantel) komt regelmatig voor en is een heel goede kabel. Het is wel een erg dikke kabel.
Persoonlijk zou ik zoeken naar uitvoeringen die al voorzien zijn van pluggen.

mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Vlearmoes

Citaat van: mars op juni 02, 2010, 03:51:26
oi


352 is oke :yes:

cs-122 is bud nonono

Wat is er mis met de cs-122 ??  :evil:

(in het te koop topic heb ik de bi-wire/amp versie te koop)

Theo
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

JohnWx

Je moet SILTECH nemen  clown1


Nee hoor neem wat je zelf wild voor de beste kwaliteit voor het minste geld

Elke VDH kabel is goed

Voordeel vind ik wel dat je alles van een merk neemt en er een balans en neutraal klank karakter onstaat (wat een mooie verkoop zin)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

drees62

Citaat van: mars op juni 02, 2010, 03:51:26
oi


352 is oke :yes:

cs-122 is bud nonono

Nee, hoor. Heb zelf jaren gespeeld met de cs-122, errug fijne kabel. Maar het gaat (zoals altijd) weer om de match. CS-122 is een wat warmere kabel die bij verkeerde match wat rommelig in het laag kan worden. maar met de juiste amp en speakers is ie ok!

Stadium III

Hier de CS-122 en dik tevreden !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

joep



Hier de "tannoy reference cable made by van den Hul" volgens mij dezelfde als "The INSPIRATION HYBRID (Halogen Free)"  http://www.vandenhul.com/p_C10.aspx  afgeschermde bi-wire kabel op basis van Fusion technologie. Koper, zink en zilver met koolstof hybride € 95,00 p/m.  Ben er ook dik tevreden mee.

xander32

Citaat van: Stadium III op juni 02, 2010, 17:56:54
Hier de CS-122 en dik tevreden !
Deze ook gehad, altijd naar tevredenheid. Zoals Drees al aangaf kan het laag een rommeltje en het hoog sssscherp worden bij een ongelukkige match.


Sander.

Marantz 81

95 euro per meter  :-o  :no: volgens mij heb je het niet helemaal goed gelezen joep wat ik vroeg  :wink:

de vraag was wat in vehouding staat tegenover men interlinks en installatie ( zie onderschrift )

ik ga echt geen speakers kabels kopen voor 500 euro  frusty

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op juni 02, 2010, 19:46:58
95 euro per meter  :-o  :no: volgens mij heb je het niet helemaal goed gelezen joep wat ik vroeg  :wink:

de vraag was wat in vehouding staat tegenover men interlinks en installatie ( zie onderschrift )

ik ga echt geen speakers kabels kopen voor 500 euro  frusty


Niet  violent1


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Er loopt hier bijna 80 meter speakerdraad, snel berekend, dus dat is aan mij ook niet besteed....  clown1

joep

Citaat van: Marantz 81 op juni 02, 2010, 19:46:58
95 euro per meter  :-o  :no: volgens mij heb je het niet helemaal goed gelezen joep wat ik vroeg  :wink:

de vraag was wat in vehouding staat tegenover men interlinks en installatie ( zie onderschrift )

ik ga echt geen speakers kabels kopen voor 500 euro  frusty


Zeg ook niet dat je ze nieuw moet kopen.

http://link.marktplaats.nl/347062804

Dennis E36

#13
Citaat van: joep op juni 02, 2010, 19:02:25


Hier de "tannoy reference cable made by van den Hul" volgens mij dezelfde als "The INSPIRATION HYBRID (Halogen Free)"  http://www.vandenhul.com/p_C10.aspx  afgeschermde bi-wire kabel op basis van Fusion technologie. Koper, zink en zilver met koolstof hybride € 95,00 p/m.  Ben er ook dik tevreden mee.

Dus jij hebt die kabels met die zilveren bussen(filtertjes) om de kabel met Tannoy daarin geschreven?
Als je die ooit weg wil doen..... :wink:

Tannoy TLC is volgens mij officieel de benaming....http://www.hnny.nl/archief_tannoy/cables/brochure_TLC.pdf
Schitterend om te zien ook :yes:
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

Marantz 81

Citaat van: joep op juni 02, 2010, 21:35:00
Zeg ook niet dat je ze nieuw moet kopen.

http://link.marktplaats.nl/347062804


als ik zo,n set zou hebben die jij hebt zijn zulke kabels wel goed besteed geld ja  :wink: