Vandaag ben ik op luisterbezoek geweest bij Hans.
Mijn eerste indruk van zijn opstelling, dacht ik als andere " deze luidspreker opstelling kan toch niet goed zijn, maar bij de eerste klanken uit zijn Totem's was ik erg verrast over het geluid.
Een erg breed geluid, met een mooi 3D diepte. Ook meer dan voldoende laag, en kracht. De Accufase is een goede match met de Totem staff.
De totem's heeft Hans wat verhoogt door granieten platen van 3cm, en deze via rubber pats zwevend gemaakt. Erg goed over nagedacht.
De SET bestaat verder uit een Accufasse versterker, met een Marantz cd speler.
Een mooie versterker, die ik zelf wat meer ruimte zou geven want ik vind dat deze bij Hans wat in een hoekje staat. De Accu heeft erg mooie houten panelen, die bij deze opstelling niet goed zijn te zien.
Wat betreft de muziek, deze is inderdaad erg werelds. Ook erg interssant zijn de verhalen die Hans verteld bij bijna elke cd. BV hoe een band zelf met zijn drieën een instrument bespelen door middel van pvc buizen. Erg interessant om te horen.
Diverse werelden hebben we vandaag via muziek bezocht. China, Japan, India, en Ierse plus Schotse Keltische muziek.
Deze laatste zijn ook mijn favorieten , en hebben hier uitvoerig naar geluisterd.
Hans ik vond het vandaag erg gezellig , en erg bedankt voor je gastvrijheid .
Ook nog bedankt voor de cd van Secret Garden.
Zeker tot de volgende keer bij mij, en misschien leuk om dit te combineren met Robert en
Quattro.nl ( sorry, ben even je naam vergeten )
Groet, William