Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

RoGEK

Citaat van: wbrands op april 10, 2013, 22:32:30
Die wil ik volgende week wel beluisteren.

Komt zeker goed...
ben benieuwd naar die in sacd ipv cd bij mij..

Zijn in principe allemaal covers gespeeld door een band maar dan wel subliem opgenomen.

Luistert iig erg lekker weg.
Aanzetten en lopen laten. Zelfs op dit late tijdstip op laag volume...
amp staat eigenlijk net aan zo op -50..........
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17


RoGEK

Nu:
Queen - another one bites the dust

Vanaf vinyl!  HB HB

Queen - Grootste Hits :D

Zojuist:

George Baker Selection - Little green bag.
ook vanaf vinyl  HLP
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81

Blijf het zo,n mooi nummer vinden ,ik luister ook altijd waar de muziek over gaat

De mooiste nummers gaan ook over verbroken relatie,s ( er was een meisje die Judith heette  frusty )


http://www.youtube.com/watch?v=T1VinBlssgg

thanatos


Marantz 81

Denet ook pink floyd zitten luisteren  :yes:  een remaster verzalem album

RoGEK

Aan het genieten van me genesis box...

We can't dance loopt nu...

Tis de box met de hybrid sacd's, dvd's en bonus disc...


Nu dus in cd quality genieten, mocht er een sacd speler komen, kan ik de cd's overnieuw ontdekken ;)
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

JohnWx

Citaat van: RoGEK op april 13, 2013, 20:37:33
Aan het genieten van me genesis box...

We can't dance loopt nu...

Tis de box met de hybrid sacd's, dvd's en bonus disc...


Nu dus in cd quality genieten, mocht er een sacd speler komen, kan ik de cd's overnieuw ontdekken ;)

dan is de bron nog steeds de cd en is opnieuw engeneering toegepast
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject