Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

Janver

INXS - The greatest hits

Deze cd heb ik weer meer dan 15 jaar. Komende week is het al weer meer dan 15 jaar geleden dat Michael Hutchence overleden is(zelfmoord of toch wat anders....). Toevallig vandaag deze cd gepakt.

Hier kan uw reclame staan!

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Janver

Citaat van: WimPeu op november 17, 2012, 09:36:46
Toeval bestaat niet... :angel:

Niet helemaal, deze week werd aangekondigd dat INXS ermee stopt. Met de nieuwe zanger, maar voor mij is er geen INXS na Michael Hutchence. Net als dat er geen Queen is na Freddy Mercury.

mountainbiker

Citaat van: Janver op november 17, 2012, 09:42:59
Niet helemaal, deze week werd aangekondigd dat INXS ermee stopt. Met de nieuwe zanger, maar voor mij is er geen INXS na Michael Hutchence. Net als dat er geen Queen is na Freddy Mercury.
En geen The Who na Keith Moon!!!
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

Marantz 81

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio MISSION Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio

Janver

Citaat van: mountainbiker op november 17, 2012, 09:43:48
En geen The Who na Keith Moon!!!

Ben geen The Who kenner, maar moet het eens gaan luisteren.

Na INXS verder gegaan met The Eagles/Hotel California en nu:

Angus & Julia Stone - Down This Way

http://www.youtube.com/watch?v=yFTvbcNhEgc&sns=em

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio MISSION Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio

Zoldar

Gisteren met een paar maten naar Thor, Avengers 3D en Prometheus op blu-ray gekeken. 3D bij avengers is niet echt mooi, behalve als ze aan het eind in new york aan de slag gaan. Prometheus is zo'n lekker ouderwetse sci-fi met mooi decor en belichting. :kwijl:  Alle drie de films geven je AVR een workout met een heerlijk bubble. Pilsjes gingen er ook goed in.  :angel:
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Janver

Lana Del Rey - Born Die

http://www.youtube.com/watch?v=dyGu2-IZBlU&sns=em

De eerste keer dat ik deze cd hoorde, vond ik het vreselijk deprimerend. Maar op een andere manier is het wel een lekkere cd.

Marantz 81