Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.


Janver

Citaat van: Janver op november 17, 2012, 14:40:06
Lana Del Rey - Born Die

http://www.youtube.com/watch?v=dyGu2-IZBlU&sns=em

De eerste keer dat ik deze cd hoorde, vond ik het vreselijk deprimerend. Maar op een andere manier is het wel een lekkere cd.

Zoals Cor altijd zo mooi zegt: in reprise.

Deze keer met vriendin erbij!
Hier kan uw reclame staan!

Exxar

Dat is inderdaad een heel mooie cd met soms wel een kippenvel moment door haar lage stem.


Hier is 't nu Conspiracy Of One van The Offsping  HB

Marantz 81

#6018
Deze vindt ik ook goed van haar ,ze heeft ook zo,n aparte stem  :-)



http://www.youtube.com/watch?v=Py_-3di1yx0

Exxar

Die is inderdaad goed. Ik kende dat nummer niet eens.

Marantz 81


Zoldar

de gratis demo EP van hd tracks. Misery in 24/96 khz.

mooie opnames die laten horen waarom hi-rez zo goed kan zijn. Jammer dat niet alles op hdtracks dit niveau haalt.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Cornelis1921

 :-) :-) :-) :-) :-)
Brahms/Stravinsky: vioolconcerten/ Hilary Hahn, viool/ Academy of Saint Martin in the Fields o.l.v. Neville Marriner (Sony Classical, ©2001).
Een prachtige Brahms en een verrassende Stravinsky op toen Hilary's, voorlopig, laatste CD voor Sony voordat zij overging naar het Gele Label (DG).
Gisterenmiddag tweedehands voor €8,00 gekocht bij Plato/Leiden.
De Mendelssohn/Bruch/Janine Jansen koop ik misschien morgen tegen dezelfde prijs, als zij er nog staat. Maar voor een tientje is deze nieuw te koop.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

 :-) :-) :-) :-) :-)
Mahler:
Symfonie Nr. 4 & "Das Lied von der Erde/ Lisa dela Casa, spraan"/ Maureen Forrester, mezzo-sopraan/ Keith Lewis, tenor/ Chigago Symphony Orchestra o.l.v. Fritz Reiner.
- Kindertotenlieder/ Marian Anderson, mezzo-sopraan/ San Francisco Symphony Orchestra o.l.v. Pierre Monteux (RCA Red Seal 2CD, (p) 1950, 1958, 1959)
De symfonie en "Das Lied von der Erde" zijn het afgelopen decennium ook op SACD uitgebracht. Die heb ik beiden. Ware het niet dat de gehele batch van de laatste excentrisch geperst is en daardoor als SACD waardeloos is. Als CD zou ik hem ook niemand willen aanbevelen. Ik geef hem dus ook maar weg aan een liefhebber met lef of zonder zorgen.
Ook gisterenmiddag tweedehands voor €10,00 (mint) bij Plato.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

Citaat van: Cornelis1921 op november 18, 2012, 03:06:09
:-) :-) :-) :-) :-)
Mahler:
Symfonie Nr. 4 & "Das Lied von der Erde/ Lisa dela Casa, spraan"/ Maureen Forrester, mezzo-sopraan/ Keith Lewis, tenor/ Chigago Symphony Orchestra o.l.v. Fritz Reiner.
- Kindertotenlieder/ Marian Anderson, mezzo-sopraan/ San Francisco Symphony Orchestra o.l.v. Pierre Monteux (RCA Red Seal 2CD, (p) 1950, 1958, 1959)
De symfonie en "Das Lied von der Erde" zijn het afgelopen decennium ook op SACD uitgebracht. Die heb ik beiden. Ware het niet dat de gehele batch van de laatste excentrisch geperst is en daardoor als SACD waardeloos is. Als CD zou ik hem ook niemand willen aanbevelen. Ik geef hem dus ook maar weg aan een liefhebber met lef of zonder zorgen.
Ook gisterenmiddag tweedehands voor €10,00 (mint) bij Plato.
CD 2.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *



JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Van de week was Pjotr er, ik dacht die zit in de houten audio handel maar nee hij is een echte ambachts man en was toen al alles van STS aan het streamen en het viel hem gelijk op dus vanadaag STS stream dag


Schoenmaker  notworthy


Alles staat in het kastje van hifi tijdschriften uit Usa UK DE NL



http://www.youtube.com/watch?v=R6KaaW_sgUg
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Zag Edwin, hifigek, ook nog even voorbij komen in het filmpje.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.