Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dex

Dat neem ik op de koop toe.... :yes:
Maar swingen doet het wel!  HB

Mexicaanse Hond

#2041
Zeker, het is topmuziek door topmuzikanten, maar als iets in een zanger of zangeres me tegenstaat wordt het voor mij persoonlijk erg moeilijk om nog van de muziek te genieten.

En had ik maar grotere handen, dan kon ik ook goed op een contrabas spelen.  :-(
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Dex

Nou, om het goed te maken deze dan maar.....één van de beste nummers van de CD.  :yes:


http://www.youtube.com/watch?v=e2Add84jemk

Wel op 480P kijken hè!


Mexicaanse Hond

Heb je die zucht gehoord aan het eind van Illusion?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Citaat van: Dex op juni 01, 2011, 21:54:21
http://www.youtube.com/watch?v=T_Gsr3kI96I&feature=related

Kan er niet genoeg van krijgen zo goed als dit is......!!!  :mrgreen:

De man heeft niet voor niets een Grammy nomination voor dit debuutalbum gekregen.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers


cheese

Luister het nu via spotify en mijn sonos systeem.......klinkt inderdaad lekker........maar ga er nog niet helemaal van Mijn plaat.......

Gr. Kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

renes59

Om wakker te worden. Opname van het, in Duitsland, legendarische tv programma Ohne Filter.

http://youtu.be/8jMJUZe7CHY
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Dex

Citaat van: cheese op juni 02, 2011, 01:13:32
Luister het nu via spotify en mijn sonos systeem.......klinkt inderdaad lekker........maar ga er nog niet helemaal van Mijn plaat.......

Gr. Kees

Ik zou bijna iets zeggen maar ik doe het niet..... shutup  :-D

WimPeu

Wakker worden met Rainbow - Rising. Wat een slechte opnames zijn dat zeg. Zelfs de remasters klinken nergens naar. Veel middengebied en een beetje hoog. De woofers kunnen nog even uitslapen.

Maar wat een prachtig album.  notworthy
Met natuurlijk Ronnie Dio op zang. Zijn top tijd en de ook al niet meer onder ons zijnde Cozy 'Double Trouble" Powell.  notworthy
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Cornelis1921

 :-) Al sinds 07:00 uur v.m., de 'stilte'om mij heen. Ga douchen, boodschappen en een siësta houden en daarna naar comrade J. voor de maaltijd, Groetings, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *