Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Ik heb de SD-55 even aangesloten en ik zit te genieten van een voorbespeelde cassetteband met Seresta van het Rosenberg Trio.
Heeft op mijn vrouw een iets andere uitwerking dan het gelijknamige sederende middel. Teveel noten per minuut.  :-D

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Whisper.nl

Citaat van: f.luisteraar op mei 30, 2011, 11:39:53
Ik heb de SD-55 even aangesloten en ik zit te genieten van een voorbespeelde cassetteband met Seresta van het Rosenberg Trio.
Heeft op mijn vrouw een iets andere uitwerking dan het gelijknamige sederende middel. Teveel noten per minuut.  :-D

Moet je deze eens voor haar opzetten.

http://www.newagemusicnews.com/new-age-music/albums/sky-born-in-silence.asp

Sommige houden hun tranen niet tegen.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Mexicaanse Hond

Bedankt voor de tip, kunnen we allemaal wel gebruiken hier.  shutup
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marvin

Focal demo cd's, omgezet naar 5.1 DTS en op het internet geknalt.

Klinkt niet verkeerd wat die gozer er van gemaakt heeft.

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

Hee dat ken ik. Is van hun CD Hollywood Town Hall. Heb ik nog ergens op een cassette bandje staan.

Mooi nummer idd. Ga ik even opzoeken.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Ik durf het bijna niet te zeggen, 'k wordt er in de band om uitgelachen en weggehoond, maar hier knallen de mannen van Status Quo weer eens uit luidsprekers.  :roll:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

jowa

Emmylou Harris met Hard Bargain. Lekkere chill muziek met best stevige teksten.


Cornelis1921

 :-) :-) :-)
Citaat van: f.luisteraar op mei 30, 2011, 08:13:57
Graag gedaan, Cor. The Geese and the Ghost van Anthony Philips heb ik vroeger op een band gehad, maar de tip was niet van mij. Moet van Dex zijn geweest dan. (Deduction Watson, sheer deduction).
Nogmaals dank Dex voor de tip, album en de muziek van Anthony Phillips maken het helemaal waar. Gr. Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

 :-) :-) 'Please Don't Touch' van Steve Hackett in de reprise, lekkere muziek van geweldige artiesten: kortom, een meer dan een goed album, ****/*.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

#2023
 :-) :-) :-) :-) Nog een maar keer een Hackett (& friends) CD: 'Genesis Revisited'. Een compilator van het album 'The Genesis Files'. Beide worden op de Amazon-site wisselend gewaardeerd, van helemaal niks tot in het summum. Ik vind het een alleraardigst project met als absolute uitschieter het nummer 'Valley of the Kings',waarin Steve Hackett zijn gitaristieke grootsheid op fenomenale en sublieme wijze tot gestalte brengt. Hoewel rest er ook wezen mag, Deze bescheiden gitaargrootheid is itt tot bijvoorbeeld een Eric Clapton wel in staat tot innovatief componeren en instrumenteren. Wil de grotere musicus opstaan. Godheid zijn betekent nog geen echte grootheid zijn...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

 :-) Na de eerste helft van de b-nacht op bezoek te zijn geweest bij comrade J. en daarna geHacketteerd te hebben, sluit ik deze gitaarnacht af met het formidabele 'Conspiracy' van het duo Chris Squire en Billy Sherwood (beiden YES-leden). Dex, bestaat YES eigenlijk nog? Zal es op de mfte-site raadplegen. Daarna douchen en een paar telefoontjes plegen, medicijnen bestellen, boodschappen doen, comrade J. ontvangen, tukje doen (beschik over meerdere slaapplekken: couch en sofa) etc, etc... a day goes bye...The never ending story of rock and roll...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *