Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=cs&u=http://michal.hromek.net/DaMihiManum.html&ei=U1fVTIrWIYGeOribrbIJ&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=7&ved=0CD0Q7gEwBg&prev=/search%3Fq%3Dda%2Bmihi%2Bmanum%26hl%3Dnl%26biw%3D1677%26bih%3D827

Net binnen gekregen uit Praag van Michal Hromek en zit in de cd speler.
Dit is een cd met schotse en celtische liederen (eentje uit  NL)

Zit een leuk / mooi verhaal achter.
Ik bestel twee cds via de mail. Krijg een bericht retour >>
"ik het ze op de post gedaan als je ze binnen hebt kun je het geld in een envelop opsturen
Totaal  aan kosten (2 cd's) € 32,--. Maar stop maar € 30,-- in de envelop want die 2 euro valt op" :-D

Groet Whipser
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jowa


lo

Gisteren avond naar deze geluisterd. Schitterende CD imo.



Zometeen mijn arsenaal weer eens doorspitten en weer lekker een luistermiddagje inlassen :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Net naar de CD anam van Clannad geluisterd.
Tis wel een kopietje maar klinkt toch erg lekker. (gebrand met een plexwriter van plextor)

groet,

lo


Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Citaat van: lo op november 07, 2010, 15:05:45
Net naar de CD anam van Clannad geluisterd.
Tis wel een kopietje maar klinkt toch erg lekker. (gebrand met een plexwriter van plextor)
groet,lo

foei en dat durf je hier neer te schrijven.

Wij dowloaden toch nooit. Wij kopen altijd originele cd's. Toch ?  :angel:

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

 nonono niet gedownloaded maar een kopietje gemaakt van het origineel. :yes:
Ik heb in het verleden wel eens gedownloaded maar ik vond de kwaliteit dan altijd bedroevend slecht worden. Misschien komt dat omdat ik toen nog moest inbellen om bij de provider te komen, waarschijnlijk gaat het nu met ADSL stukken beter. Echter ik koop het liefst gewoon de originele CD's. (nog eens nadenken over streamen en mij dp700 als dac gebruiken)

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Net weer naar CD 1 van de triologie van onderstaande geluisterd. Recht voor zijn raap opgenomen en op CD gezet. Mooiiiiiiiiii.

groet,

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Niber



notworthy notworthy notworthy

Allemaal helden!! En met mijn favoriete songwriter: Townes van Zandt!!
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Whisper.nl

Zat bij de kaper (een vriend) in de stoel en ik hoorde deze cd.
Heb ik nu even te leen.

http://www.youtube.com/watch?v=QH8hsxnljpI

Als ik dit hoor wil ik er toch wel meer van horen  :yes:

Groet Whisper



De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.