Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

Bryan Adams - Bare Bones (dank aan catweazel  :wink:)
Geweldige Cd, volg BA al jaren maar dit is weer vanouds. Ben weer blij dat ik geen >10K set heb. Klinkt dan tenminste super.  :wink:

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Citaat van: WimPeu op november 01, 2010, 21:44:26
Bryan Adams - Bare Bones (dank aan catweazel  :wink:)
Geweldige Cd, volg BA al jaren maar dit is weer vanouds. Ben weer blij dat ik geen >10K set heb. Klinkt dan tenminste super.  :wink:



Mooi Wim geniet ervan. :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

ik luister nu hoe ik men biertje opdrink ,heb geen muziek opstaan  :-o

zometeen ook maar eens gaan tukken  :gaap:

goeie muziek bryan adams  :yes: soms moet je ook gewoon genieten van de muziek en niet alleen maar letten op de kwaliteit want dan blijft er maar weinig over om van te genieten ,spreek ook voor mezelf want ik ben er ook altijd mee bezig hoe iets klinkt  :wink:


Weltrusten allemaal  byebye

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

renes59

Onder de discussie van cd stickers luister ik naar deze 3 cd's. Met folie en extra gewicht.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

WimPeu

Luister nu naar Paul McCartney & Wings. De nieuwe remaster. Met dank aan Andre!! hello
Klinkt heel goed op mijn set! :-D

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

drees62

Citaat van: WimPeu op november 02, 2010, 16:54:38
Luister nu naar Paul McCartney & Wings. De nieuwe remaster. Met dank aan Andre!! hello
Klinkt heel goed op mijn set! :-D



Dit is eindelijk eens een remaster die het origineel doet verbleken! Zo kan een rock-album (nou ja) dus ook klinken.

WimPeu

Rock is het eigenlijk niet idd maar klinkt echt beter.
Valt me trouwens op dat als er over slechte opnames gesproken wordt er direkt naar de Rock/Hard-Rock word gewezen. Geheel ten onrechte. Heb hier veel stevig werk staan wat boven gemideld klinkt. Die opmerkingen komen trouwens wel vaak van mensen die A) Rockmuziek niet mooi vinden en of B) nog nooit een goede rock band in een goede zaal hebben gehoord en C) Uberhaupt nooit naar Rock luisteren en dus geen idee hebben wat er op dat gebied zoal te koop is.
Trouwens, als Fritz echt zo goed kan mixen/masteren en opnemen. Wil ik wel eens een stevige rock CD van hem horen. Dat die audiofiele muziek goed kan klinken weten we nu wel.  HB

Nee geen discussie... HLP
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

PM of bel hem voor de lol eens effe. Ik denk dat ie een heel end mee gaat :yes:
Lijkt me inderdaad geweldig pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jowa

Vriendin naar zwangerschaps yoga  pompom
Nu lekker rijk weer even alleen, een (voor mij) lekkere gouwe ouwe opgezet:

Frankie Goes To Hollywood

met

Welcome To The Pleasuredome   hello

Kicke, wat blijft dit toch een gaaf album, da's pas rocken   HB


Totofan

Ik luister na naar Joseph Williams - Early Years.

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

renes59

Fleetwood Mac. LP is blijkbaar vaak meegeweest naar feestjes, kampvuurgeluid alom aanwezig.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

renes59

#763
Onder het genot van deze muziek zie ik dat er elders op dit forum over mij geroddeld wordt. Ze hebben ook al een verzamelnaam bedacht waar ik wel onder schijn te passen. :-D
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.