Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Rob46

#14985
Steve Strauss en Sarah K zijn toch wel fantastische muziekmakers. De rauwe stem van Steve en de zwoele van Sarah K. Leuke combi. Relaxed en ontspanning zijn dan de kernwoorden als je naar deze muziek aan het luisteren bent. Luchtig.

Pagina ........  .......... pagina 1000  pompom pompom pompom pompom  :yes:

Rob46

David Munion. Four Wild Horses. Prachtig met een dideridoo in de hoofdrol.

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Rob46

Kari Brenmes. Diverse albums. Soft, relax en heerlijke luistermuziek.

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Rob46

Fleedwood Mac. Album Mirage (MQA 24/48). Een van de vele albums die Fleedwood Mac heeft uitgebracht. Herkenbaar en fijn om naar te luisteren.

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Paul

[emoji445]

Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Cornelis1921

Citaat van: Paul op augustus 03, 2017, 19:12:18
[emoji445]

Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk
Goed album, Paul. Ik heb zo'n beetje al hun studio- en officiële life-album. Was groot fan, maar nu op een lager pitje. "Moet" mijn aandacht verdelen tussen prog, metal, en klassiek. Vandaar, maar ik vind DT nog steeds een geweldige band die geweldig goede muziek gemaakt heeft en dat nog doet. :-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *


Rob46

Zhao Cong. Music of China. Misterieus, uiteraard Oosterse klanken. De moeite waard om eens met Zhao kennis te maken. Ik heb 'hem' ontdekt via een audiofiele verzamel cd van Dali. Op deze audiofiele cd's kom je vaak interessante muziek tegen. Gaaf dat deze muziek vaak op Tidal is terug te vinden.

Rob46

Ane Brun. Het nummer These Days. Oeh, kippenvel momentje met deze dame. Het nummer These Days omvat zoveel moois. Haar stem, de instrumenten, het geheel. Prachtig hoor!

Cornelis1921

Citaat van: Rob46 op augustus 03, 2017, 19:46:43
Zhao Cong. Music of China. Misterieus, uiteraard Oosterse klanken. De moeite waard om eens met Zhao kennis te maken. Ik heb 'hem' ontdekt via een audiofiele verzamel cd van Dali. Op deze audiofiele cd's kom je vaak interessante muziek tegen. Gaaf dat deze muziek vaak op Tidal is terug te vinden.
Jij speelt vals, Rob! Ik maar CDs kopen (en draaien), en jij haalt het gewoon uit de muur.... Dat is niet eerlijk. :no:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Rob46

Sine Eeg, het nummer My Treasure. Nooit van deze gehoord, tot ik de Dali CD aan het luisteren was. Dit nummer start met een heerlijk stukje gepluk aan een bas, dan komt Sine ook in. En daar blijft het niet bij. Jazz met een stem en contrabas in het begin en dan een piano en de rest. Prachtig.

Rob46

Citaat van: Cornelis1921 op augustus 03, 2017, 19:50:26
Jij speelt vals, Rob! Ik maar CDs kopen (en draaien), en jij haalt het gewoon uit de muur.... Dat is niet eerlijk. :no:

Ach Cor, natuurlijk is het handig als je de muziek uit de muur kunt halen, maar ik heb nog geen enkele cd verkocht en ga ik ook niet doen. Ik ben nog steeds op zoek naar een Accu cd speler. Mijn DP57 heb ik destijds ingeruild om de Aurender te kunnen kopen. Maar als ik de centen heb, en er komt een betaalbare voorbij, dan komt hier ook weer een cd speler  :yes: