Set van maxio098ui

Gestart door maxio098ui, mei 04, 2010, 05:25:17

Vorige topic - Volgende topic

maxio098ui

Nou eerste post dan maar gewoon mijn set posten.

Versterker/receiver: Sony STR-GX900ES

CD (heb ik drie keuzes, weet nog niet welke ik erin moet houden):
Marantz CD-53 (gevonden op koninginendag voor 4 euro en gerepareerd met een dode philips),
Sony CDP-797,
Denon DCD-1015.

DVD: Denon DVD-3000

Minidisc: Sony MDS-JE320

Cassette: Sony TC-U2

Platenspeler: Technics SL-Q202 met ortofon red

Speakers: 2x Jamo S2

JohnWx

Citaat van: maxio098ui op mei 04, 2010, 05:25:17
Nou eerste post dan maar gewoon mijn set posten. Heb nog geen foto's maar die komen eraan :-)

Versterker/receiver: Sony STR-GX900ES

CD (heb ik drie keuzes, weet nog niet welke ik erin moet houden):
Marantz CD-53 (gevonden op koninginendag voor 4 euro en gerepareerd met een dode philips),
Sony CDP-797,
Denon DCD-1015.

DVD: Denon DVD-3000

Minidisc: Sony MDS-JE320

Cassette: Sony TC-U2

Platenspeler: Pioneer PL-120-II

Speakers: 2x Jamo S2

Foto's komen zo snel mogelijk.  :-)

mooie Es receiver

Zelf zou ik de Denon 1015 houden

ten eerste de techniek is gewoon mooi en is wat beter gebouwd en hij was bijna 2x zo duur als de Marantz

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

maxio098ui

Citaat van: jwx op mei 04, 2010, 12:36:45
mooie Es receiver

ten eerste de techniek is gewoon mooi en is wat beter gebouwd en hij was bijna 2x zo duur als de Marantz

Ja vroeg me af wat voor geluidsverschil ik zou horen dan moet ik nog vergelijken alleen.

gerard

Citaat van: jwx op mei 04, 2010, 12:36:45
Tenminste één Marantz is volgens mij de minimum eis om hier te mogen vertoeven   :roll:  :-D

edit: onzin natuurlijk... welkom hier  :-)
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

cheese

welkom en veel plezier op het forum.....

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

maxio098ui

lo

Welkom en veel plezier hier :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: gerard op mei 04, 2010, 21:37:09
Tenminste één Marantz is volgens mij de minimum eis om hier te mogen vertoeven   :roll:  :-D

edit: onzin natuurlijk... welkom hier  :-)

Schijnt dat een of andere moderator dat merk ook zeer aan het hart heeft liggen  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject