Goed adres voor het spuiten van je Speakers

Gestart door cheese, mei 02, 2010, 16:13:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

cheese

ja moet daar maar eens informeren........

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge


thepioneer

Ik heb een prijs opgevraagd toen bij een autospuiter om pianolak zwart te spuiten. Dat zou 200 euro moeten gaan kosten. Vindt ik een redelijke prijs
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

Marantz 81

snap het niet helemaal hoor ,je hebt die totem,s toch weggedaan vanwege de kleur en die Arrow,s in een andere kleur gekocht  :roll:

of heb ik wat gemist ?

Marvin


Mexicaanse Hond

Citaat van: marvin op mei 30, 2010, 18:46:08
Site staat vol met spelfouten, wel een vertrouwde site?
Dat zegt tegenwoordig niet zoveel, helaas...

Marvin

Het spoort mij in ieder geval niet aan om daar wat te bestellen, maar het hoeft inderdaad niets te betekenen.

bencher

Citaat van: marvin op mei 30, 2010, 19:37:35
Het spoort mij in ieder geval niet aan om daar wat te bestellen, maar het hoeft inderdaad niets te betekenen.

Ja, is wel te vertrouwen. Ik ben er wel eens langsgeweest voor een kabeltje.  Een beetje hobbie winkel aan huis en een luisterruimte in de tuin. Ik heb trouwens geen ervaringen met de luidsprekers van PLS.
Met de zoekfunctie zag ik dat Mars van deze site er ook weleens is geweest: http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,1821.msg18148.html#msg18148

cheese

Citaat van: Marantz 81 op mei 30, 2010, 16:42:36
snap het niet helemaal hoor ,je hebt die totem,s toch weggedaan vanwege de kleur en die Arrow,s in een andere kleur gekocht  :roll:

of heb ik wat gemist ?

ja klopt en mijn vrouw vond wit toch ook niet super en verlangde naar het zilver van de Canton Vento die ik hier voor had.................en ja zilveren Totem's zijn er niet.....


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Marantz 81


cheese

weet ook nog niet of ik het ga doen.......het is altijd beter om je speakers in de originele lak te laten.....


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge