Marantz in haar glorie jaren.

Gestart door Mr Marantz, oktober 04, 2005, 15:37:31

Vorige topic - Volgende topic

mars

stupid  oi

ja klopt , er zijn al 2 personen die zeggen dat ze de bewuste amp in huis hebben gehad.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

Paul

Citaat van: Marco op september 23, 2008, 20:33:34
en wat is daar mis mee dan ?
Kan de posting niet meer terug vinden, weet ook niet meer in wel draadje het gepost was.
Deze schijnt van een AF lid geweest te zijn, is aan een belg verkocht en er schijnt flink in gefrot te zijn en men kon deze herkennen om dat er in het glaasje van de rechter vu meter een barst zit.
Er wordt zo wat afgerommeld, en toch proberen de hoofdprijs er voor te vangen.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: Paul op september 23, 2008, 21:59:50
Kan de posting niet meer terug vinden, weet ook niet meer in wel draadje het gepost was.
Deze schijnt van een AF lid geweest te zijn, is aan een belg verkocht en er schijnt flink in gefrot te zijn en men kon deze herkennen om dat er in het glaasje van de rechter vu meter een barst zit.
Er wordt zo wat afgerommeld, en toch proberen de hoofdprijs er voor te vangen.

Hmmmm, beetje een lijk in de kast dus. Blijft altijd link met kastjes kopen waarvan je de binnenkant niet kan bekijken. Heb ooit van een voormalig autoverkoper begrepen dat er ook zo'n porsche rondging. Was iemand in gestorven en pas later gevonden. Lijkenlucht is nooit uit de auto getrokken, maar werd wel steeds weer doorverkocht en doorverkocht en doorverkocht.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Paul

Citaat van: Maurice op september 23, 2008, 22:31:42
Hmmmm, beetje een lijk in de kast dus. Blijft altijd link met kastjes kopen waarvan je de binnenkant niet kan bekijken. Heb ooit van een voormalig autoverkoper begrepen dat er ook zo'n porsche rondging. Was iemand in gestorven en pas later gevonden. Lijkenlucht is nooit uit de auto getrokken, maar werd wel steeds weer doorverkocht en doorverkocht en doorverkocht.
Nu we toch ff offtopic zijn en over lijken hebben.....
Ik ben vorig jaar op m,n werk in een container geweest waar verstekelen in hadden gezeten van  Afrika naar Spanje, Container heeft 3 weken in de zon gestaan in Alcasiras en toen naar R,dam.
Weet je hoe dat ruikt, lichaamsvocht en bloed van dode mensen in de zon met een binnentemp van 60 c of hoger.
Men wist mij te vertellen dat 1 lijk net zo hard stinkt als 3 lijken.

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: Paul op september 23, 2008, 22:42:19
Nu we toch ff offtopic zijn en over lijken hebben.....
Ik ben vorig jaar op m,n werk in een container geweest waar verstekelen in hadden gezeten van  Afrika naar Spanje, Container heeft 3 weken in de zon gestaan in Alcasiras en toen naar R,dam.
Weet je hoe dat ruikt, lichaamsvocht en bloed van dode mensen in de zon met een binnentemp van 60 c of hoger.
Men wist mij te vertellen dat 1 lijk net zo hard stinkt als 3 lijken.

puke
Geen idee, maar gauw weer on-topic voor ik onpasselijk word  HLP
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mars

Citaat van: Marco op september 23, 2008, 20:33:34
en wat is daar mis mee dan ?

oi

dat er iets meer beschadigingen op zitten enz enz , dan wat er in de advertentie verteld wordt (en te zien is):wink:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Citaat van: mars op september 24, 2008, 10:12:14
oi

dat er iets meer beschadigingen op zitten enz enz , dan wat er in de advertentie verteld wordt (en te zien is):wink:
Mischien is de prijs daar dan ook naar  :? ,het is tenslotte geen nieuw apparaat .
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

Kronzilla

Citaat van: Mr Marantz op oktober 04, 2005, 15:37:31
Bij Saul Marantz hoort natuurlijk ook een foto van zijn eerste creatie!!

Omg zo mooi :p die tube amp's in dat goudkleur, de behuizing van die voorversterker etc is ook heel mooi en eignelijk totaal niet oud van uitzicht he, voor mij is dit nostalgisch én tijdloos :p

TurboMarco

5.1.4

Philips 75PUS8303

Kronzilla

Maja helaas, "als" die nog te bemachtigen zouden zijn zouden die monoblokken waanzinnig duur zijn.
En die voorversterkers, tijdloos mooi.  :kwijl:

merlin

Citaat van: Mr Marantz op oktober 04, 2005, 15:37:31
Bij Saul Marantz hoort natuurlijk ook een foto van zijn eerste creatie!!

... mooie foto van de ziekenboeg: zo te zien toen aan al de hartdefilibrator...

(sorry kwam zomaar op  :-D :-) :-D  )
Amp.   Marantz PM-80
CD      Ph CD624
Box     Driade
LS       Monitor Cobra OFC
Tu       Pioneer F-303RDS
DVD    Ph 728
TV       Samsung
Mobiel  Bentley (grapje)

Frits Denon

My 2 cents.  Receiver 4300.
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac: FS 249.3, Vela BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

merlin

de foto van kronzilla heeft charme maar die marantz 43oo van fritz met td115 ook!
Feestelijk verlichting van menige studentenkamer zou ik zeggen.
Zelfs de huidige merken met frontjes met veel knoppen halen niet meer die charme!
Amp.   Marantz PM-80
CD      Ph CD624
Box     Driade
LS       Monitor Cobra OFC
Tu       Pioneer F-303RDS
DVD    Ph 728
TV       Samsung
Mobiel  Bentley (grapje)

Frits Denon

Die knoppen en feestelijke verlichting maken deel uit van een 26 kilogram wegende receiver en dit gewicht wordt gebruikt om een warm vintage geluid uit mijn Tannoy's te laten rollen.... HB
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac: FS 249.3, Vela BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4