Hoi,
Natuurlijk is die MM 8003 een prachtige bak. Maar zoals hier al vaker is gezegd, Wattages zeggen weinig tot niets. Het gaat om de controle en hoe dat vermogen daadwerkelijk geleverd wordt.
Ik heb bijvoorbeeld 2 monoblokken aan mijn set toegevoegd voor de frontkanalen. Deze monoblokken hebben "slechts" 100 Watt, terwijl mijn SR 8001 al 7 x 125 Watt heeft. Op papier dus minder maar in de praktijk een wereld van verschil. De monoblokken hebben eigen voeding, zijn discreet gebouwd zoals dat heet en klinken in mijn oren erg goed.
Voordeel van deze wijze is dat je het stereogebeuren, wat voor mij ook erg belangrijk is, op een hoger niveau brengt. Maar dit kun je misschien ook wel bereiken met de MM 8003. Daarvoor zal je 'm wel moeten beluisteren in je eigen set!
Overigens kun je natuurlijk ook nog gaan voor een 2-kanaals eindversterker of een stereoversterker met HT-pass-trough functie.
Keuze's genoeg dus, tis maar net wat je wilt en goed vind klinken.
Misschien heeft WimPeu nog wat info voor je, die heeft een AV 8003 in gebruik (gehad). Wellicht heeft hij de MM 8003 al eens beluisterd.