Citaat van: mountainbiker op juni 20, 2011, 01:51:15
Jwx,
Wat is dan de technische onderbouwing van de definitie van het bedenkelijk niveau van Conrad en waarom kan/mag ik het niet vergelijken met een ander? Wat word er volgens jouw dan wel of niet "doorgegeven", in combinatie en samenhang uiteraard met alle andere componenten, van mijn geluidsinstallatie in het totaal concept zoals ik persoonlijk hanteer om een goede geluisweergave te bereiken zonder duizenden pleuro's te spenderen? Graag jouw reactie.
ik haak af bij jouw
je mag alles doen wat je wil maar iemand die 3 versterkers aan heeft staan en 3 paar speakers heeft naar mijn visie niks met Hifi te maken maar met geluid produceren wat natuurlijk ook mag
om even terug te komen op de speakers, klank word mede bepaald door de gebruikte componenten en het maken van een speaker door een merk door onderzoek te doen en dan tot een bepaald resultaat te komen in een bepaalde prijsklasse, speakers die in elkaar worden gezet met de goedkoopste componenten zonder enige vorm van visie of onderzoek kan ik niet onder die noemer hifi plaatsen
en ik hoef geen technische onderbouwing te geven als de basis naar mijn mening al niet correct is om geluid te produceren voor een zo natuurlijke weergave
ik geef ook geen duizenden euro's uit
als ik jouw zo lees over het onderwerp "doorgeven" wil jij dus zeggen althans wat ik er steeds uit op maak dat de ene versterker meer doorgeeft dan een andere ik heb vanaf het begin gezegd dat elke versterker alles doorgeeft van 20 Hz tot 20.000 Hz zo is een versterker gemaakt en kan mijn lachen dan niet onderdrukken als jij zegt dat jij bij 3 speakers en 3 versterkers in eens wel het publiek hoort kuchen en de opname technicus aan de schuiven hoort, nogmaals dan haak ik af
wens je verder veel plezier met jouw manier van muziek weergeven daar gaat het ook om toch