Vooral niet kopen. Ze zijn het niet waard!
Want dan kan ik ze kopen
De Virgo's zijn al erg goed! Vooral de holografische weergave is echt te gek. Zo te zien moeten deze speakers ook uit de Joachim Gerhard periode komen. En volgens kenners moet hij de betere Audio Physic ontwerpen gemaakt hebben dan de huidige lijn.
Zelf heb ik de nieuwere speakers niet gehoord van het hogere segment alleen de spark.
1 Tip: Pak een versterker die veeeeel stroom kan leveren want dan komen ze pas tot hun recht. En zorg voor een goede plaatsing. Want het kan ervoor zorgen dat als je ze niet goed plaatst je de potentie mist van deze speaker. Opzich is dat wel vaker het geval bij speakers, maar bij AP is dat helemaal het geval.
Ooit eens een gesprek gehad met iemand wat dezelfde speakers als mij heeft gehad. Hij vond ze echt 3x niks en had ze dus te koop staan.
De koper was gekomen en had een tijdje geluisterd. De koop was rond en na betaling vroeg de koper of hij de speakers eens beter mocht plaatsen.......
De verkoper baalde achteraf enorm dat hij de speakers nooit beter had geplaatst....