Citaat van: Mexicaanse Hond op maart 22, 2010, 18:12:53
Waarom ben je geschorst, John?
wegens het beledigen ?
ik heb niet gescholden of wat dan ook
heb alleen gezegd dat HIFIFREAK een bepaalde toon had tegen iemand
het ging over netsnoeren
hij is iemand die geen verschil hoort in snoeren dat kan en mag ook
alleen een nieuw lid daar die ook installatie neerzet en aansluit doet dat wel
dan moest het nieuwe lid hem maar is laten zien hoe hij het kan horen
ik zei haantjes gedrag
en ik zei ook dat de toon me niet beviel
dan krijg je als antwoord zoiets van, zullen we maar doorgaan met de dag oftewel negeren
zelf een bommetje neerleggen en dan weg lopen
dan gaat de moderator alles weghalen terwijl ik geen verkeerd woord heb gezegd alleen mijn mening deel en een toon van iemand
krijg je pm met waar ben ik mee bezig dat moet maar buiten het forum om ?
dus ik zeg een forum is juist daar geschikt voor
de moderator was ook aan het dreigen met een foto met een hangslot oftewel mond dood maken
ja verkeerd adres bij mij
ik liet nog wel even blijken naar HIFIFREAK dat hij vooral zo door moest gaan met mensen naar beneden aan het halen
bla bla bla zielig forum daar zo een clubje met leden met x aantal posts
die hebben een bepaalde mening en dat is dan ook enige waarheid ik vond/vind dat verdomd veel lijken op een streng geloof
als je daar iets niet kan onderbouwen met wetenschappelijk bewezen dan is het niet waar en dus ook niet waarneembaar
daar mag je ook alleen maar deskundige zijn ? als je een ABX test 10 op 10 scoor ? waar gaat het om oftewel discussies van ik heb de langste
word soms zo moe van dat soort mensen dat ik ik wel is denk please god laat me ze tegen komen
ik had ook gezegd laat iemand die dat voelt ervaart hoort in zijn waarde en wees blij of gefrustreerd dat jij dat niet kan
nogmaals STUMPERS zijn het en dan ook nog die moderators die willen alleen maar vriendjes maken met mensen die wat invloed hebben op zo een forum
volgens mij was die partij in 1945 verboden van wijlen Mussert
maar ik ga zo competitie darten tot laterrrrrrrr