Nieuwe template ge

Gestart door Maurice, februari 04, 2010, 21:06:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wat vinden jullie van de nieuwe template?

Super, niets meer aan doen!
Mooi, maar.....(leg uit)
De oude was mooier!

Maurice

Citaat van: ll0ll op februari 06, 2010, 13:59:36
Die zwarte (5) heeft mijn voorkeur ook. Mooie krachtige en stoere visual, ook dankzij het blauw. Samen met het goudkleurige marantzforum-logo toch een rijk en warm geheel. Zie voorbeeld in m'n reactie hierboven. :)

Het leuke aan die visual is dat je de kleurstelling (goud, zwart, grijs en blauw) kunt laten terugkomen in het forum. Je kunt de kleurstelling van het hele forum daarop afstellen. Neutraal zwart en grijs als basis kleuren, en goud + blauw als highlights en steunkleuren.
Ik wil tzt wel een keer een pagina van een subforum printscreenen en de kleurstelling op die visual afstemmen, dan kun je zien hoe strak en mooi dat eruit ziet. :)
Ik ben benieuwd!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

gerard

Goed leesbaar nu met die donkere letters  :yes:

De forumkleuren passen goed bij de goudkleurige versterker bovenaan en "Het Marantz Forum" in het zwart vind ik daar goed bij passen.
Dat de foto iets onscherp is vind ik juist wel wat hebben, niet storend in ieder geval.
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

gerard

(Muziek) Re: Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) door marvin Gepost op Vandaag om 14:23:15
(Vintage) Een gereviseerde pm84 mk2 wat ist waard? door Lapti Gepost op Vandaag om 14:21:44
(Stereo versterkers) Re: MARANTZ PM-78 en de Marantz PM6010 OSE en Philips FA860 MARANTZ PM-75 door jwx Gepost op Vandaag om 14:19:42
(Mededelingen) Re: Nieuwe template geïnstalleerd, is het wat? door gerard Gepost op Vandaag om 14:16:10
(Café de dikke elco) Re: Wat hebben we vandaag gedaan of gaan we doen! (deel 2) door Mexicaanse Hond Gepost op Vandaag om 14:14:52
(Muziek) Re: Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) door xander32 Gepost op Vandaag om 14:07:36
(Muziek) Re: Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) door Mexicaanse Hond Gepost op Vandaag om 14:06:52


FF een citaatje uit de recente berichten.

Hadden we voorheen niet eerst de reacties (Re: ik luister of kijk nu naar) en daarna (Muziek) ?
Dat lijnde volgens mij beter uit aan de linkerkant, nu is het wat rommelig, het verspringt veel.
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

HAL9000

Ik vind het onduidelijk, en niet mooi.  :x

Wat was mis met zwart goud??

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

ll0ll

Je zou ook dit kunnen doen, waarbij de kleurstelling zwart/grijs is gehouden en het algemene lettertype op 11px staat en het lettertype in de reacties op 12px. Het maakt het geheel rustiger en daardoor overzichtelijk (want je hebt al zoveel info op 1 pagina).
Verder een mooie strakke en stoere zwarte visual in de header, een andere knoppenbalk daar direct onder, rechts in de header het persoonlijke gedeelte iets beter uitgelijnd.
Het geheel komt hierdoor ook wat professioneler over :)

http://www.marantzphilips.nl/mf2010/restyle/
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

gerard

Citaat van: ll0ll op februari 06, 2010, 16:06:34
Je zou ook dit kunnen doen, waarbij de kleurstelling zwart/grijs is gehouden en het algemene lettertype op 11px staat en het lettertype in de reacties op 12px. Het maakt het geheel rustiger en daardoor overzichtelijk (want je hebt al zoveel info op 1 pagina).
Verder een mooie strakke en stoere zwarte visual in de header, een andere knoppenbalk daar direct onder, rechts in de header het persoonlijke gedeelte iets beter uitgelijnd.
Het geheel komt hierdoor ook wat professioneler over :)

http://www.marantzphilips.nl/mf2010/restyle/


Tja, da's ook mooi  :-)
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

joep

Bij recente berichten moet een kleiner lettertype gebruikt worden. Nu krijgen we een rafelgebied en slechte kantlijnen.

Roland65

Citaat van: gerard op februari 06, 2010, 16:15:56
Tja, da's ook mooi  :-)

Zeker fraai, minder flets dan het goudachtige.
Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520

dmeerpa

#83
Citaat van: joep op februari 06, 2010, 17:21:59
Bij recente berichten moet een kleiner lettertype gebruikt worden. Nu krijgen we een rafelgebied en slechte kantlijnen.

Versie 1.2 doorgemaild aan Maurice op zij Hotmail

- logo is nu veel scherper (dankzij vector versie van het logo)
- recente berichten is nu identiek van grootte en layout als vroeger.
- kleine aanpassing in board view
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

TE KOOP:
Dune HD Max
Wharfedale Opus 2

dmeerpa

in SMF kan je de toelating geven aan de gebruiker om zelf zijn thema te kiezen, dat zou toelaten dat ieder zijn eigen smaak kan kiezen.

De oude, de huidige en die van lloll.
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

TE KOOP:
Dune HD Max
Wharfedale Opus 2

Maurice

Citaat van: dmeerpa op februari 06, 2010, 19:15:55
Versie 1.2 doorgemaild aan Maurice op zij Hotmail

- logo is nu veel scherper (dankzij vector versie van het logo)
- recente berichten is nu identiek van grootte en layout als vroeger.
- kleine aanpassing in board view

Update doorgevoerd!

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: dmeerpa op februari 06, 2010, 20:11:51
in SMF kan je de toelating geven aan de gebruiker om zelf zijn thema te kiezen, dat zou toelaten dat ieder zijn eigen smaak kan kiezen.

De oude, de huidige en die van lloll.
Jep, zo kun je nu ook al terug naar de oude, of zelfs de kerst template!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

cheese

Hallo jongens,



ik vind deze veel mooier maar ik vond de oude op sommige punten duidelijker......en dan bedoel ik dat ik de oude makkelijker en rustiger vond lezen.......de kleurstelling van de letters en achtergrond lijkt nu te veel op elkaar.


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

ll0ll

Ik heb nog een aantal wijzigingen op de ll0ll-versie ;) doorgevoerd:
header:
- persoonlijke tekst uitgelijnd met logo
- zoekbalk in topmenu
- topmenu een witte top-border gegeven wat het topmenu er meer uit laat springen

Verder heb ik in het content gedeelte de quotes laten inspringen om meer onderscheid te geven tussen een quote en de tekst in een reactie. Verder de kleurstelling lekker rustig gehouden om het overzicht te vergroten:
http://www.marantzphilips.nl/mf2010/restyle/ :)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Martin

JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok