W&M LS-01 VS Siltech LS-25 Mxt

Gestart door JW, januari 30, 2010, 16:39:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JW

Is er iemand die bekend is met deze kabels(denk vast wel :wink:) en kan mij mss zijn/haar ervaring delen?

Mijn huidige kabels zijn wat te kort, dus moeten er een langere kabels tussen.
Zit tussen deze 2 te dubben:

W&M LS-01 en de Siltech LS-25 Mxt

De prijs waavoor ik ze kan overnemen scheelt niet veel van elkaar.

Dennis E36

Vraag me af voor welke prijs je de W&M LS-01 kan overnemen. Dat kan dus nooit meer dan pak em beet € 75,-- zijn voor bijv. 2x3meter.

Ik zou ze dan allebei kopen en dan de beste houden. Of vragen of je de kabels eerst thuis mag proberen.
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

JW

De W&M LS-01 kan ik overnemen voor 95euro (2x3.5meter)
De Siltech voor 60euro (4x2meter)

JohnWx

de siltech is een koopje
van die W en M word ik niet warm
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

drees62

Citaat van: jwx op januari 30, 2010, 20:51:33
van die W en M word ik niet warm

Ikke wel, maar zoals altijd gaat het om de match. Daarom: thuis luisteren in je eigen set!

drees62

Via Ebay Duitsland zijn ze trouwens soms voor leuke prijzen nieuw te scoren.

JohnWx

Citaat van: drees62 op januari 31, 2010, 00:47:35
Ikke wel, maar zoals altijd gaat het om de match. Daarom: thuis luisteren in je eigen set!

heb ik ook
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JW

Ik ga ze vanmiddag, als ik klaar ben met werken, beide nemen.

Dan thuis rustig beluisteren en de beste behoud ik en de andere kan evt weer in de verkoop.

Zelf luisteren is toch het beste dus, want iedereen beleeft geluid weer anders.

mars

Allebei deze kabels in mijn set gehad ( ander topic)

W&M = mooi vol , neigt naar warm , aardig detail

Siltech= wat koelere kabel , wel mooi detail.

Maar toch ging mijn voorkeur toen naar de W&M kabel , let wel, dat was in MIJN set en bij mij thuis.
Resultaten kunnen in elke set weer anders liggen heb ik gemerkt.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

JW

Precies, daarom toch maar zelf luisteren hoe beide kabels in mijn set staan.

Dus tussen de NR1501 en de vocals 806V.

JW

Vandaag beide kabels via de post ontvangen en zal ze de komende dagen gaan testen.

Een verschil in beide kabels is duidelijk zichtbaar, maar het gaat om de kwaliteit wat ze voortbrengen.
Zal vandaag nog wel even een foto van beide kabels hier toevoegen.

bonbon

Citaat van: JW op februari 03, 2010, 00:20:22
Vandaag beide kabels via de post ontvangen en zal ze de komende dagen gaan testen.

Een verschil in beide kabels is duidelijk zichtbaar, maar het gaat om de kwaliteit wat ze voortbrengen.
Zal vandaag nog wel even een foto van beide kabels hier toevoegen.

ben heel benieuwd, zelf ook bezig met kabels, houd ons op de hoogte svp!!
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

JohnWx

ik heb de siltech gekocht mooie kabel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

bonbon

Citaat van: jwx op februari 03, 2010, 13:46:16
ik heb de siltech gekocht mooie kabel

bedoel je dat je die al hebt of heb je de kabel gekocht waar JW tussen het kiezen was die 4x2m ?
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject