Citaat van: joep op februari 14, 2010, 14:32:37
Kun je de Siltech niet op het hoog van jouw boxen aansluiten en de W&M op het laag. Dan heb je wat je zou willen toch?
Joep,
Ik ben niet in het bezit van de W&M, kan dat niet proberen.
Ik heb de Siltech toch weer aangesloten. Ik heb nu koperen bekabeling (Kimber 8TC) als brug tussen hoog en laag. Had hier eerst verzilverd koper ?? (Supra) gebruikt. Met de Kimber als brug lijkt het alsof het storende (wat het ook was), weg is.
Heb nog even geprobeerd met de Siltech op hoog en Kimber 4TC op laag, maar dat is geen prettige combi (gehoormatig)
Vanaf ik de B&W speakers heb, ben ik zoekende wat mij niet prettig in het gehoor klinkt. Ik heb het idee dat dit toch te maken heeft met het strakke laag wat de NO laat horen. Ik heb de Siltech direct vergeleken met de NO (zonder SUB) en heb toch het idee dat de Siltech veel meer laat horen wat er in de B&W 683 zit dan de NO.
Ik hoop de kabels van Jeffry nog een paar dagen te mogen uitproberen.
Ik verwacht in de loop van dit jaar de Marantz PM15-S2 aan te schaffen. Ik heb vrijdag tot 2 keer toe het advies gekregen om te wachten met de aanschaf van andere kabels totdat de PM is aangeschaft. Echter als ik nu hoor wat de NO "laat liggen" t.o.v. de Siltech denk ik niet dat ik ga wachten.
PS. Iemand een idee waar de Siltech 25 MXT in het volgende rijtje thuis hoort;Londen/Paris/Newyork?
Minguel
Minguel