de grote oordoorblaas dag

Gestart door viceadmiraal61, januari 27, 2010, 19:03:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jrm

Bedankt voor jullie reacties, het was ook leuk!

Zeker jammer Edwin en Mex. hond, maar Edwin laat je toch niet weerhouden door een beetje sneeuw?
Kon je niet mee rijden?

Ik hopp dat je nu wat beter voelt Mex. hond.

lo

Tsjonge jonge.
Heb niets meer toe te voegen aan de ressencies die inmiddels geschreven zijn door: Sander Nolden, JRM en Roland65. Buiten het feit natuurlijk dat het GEWELDIG was en dat die "trommeltjes" in staat waren om het toch niet misselijke halletje waarin eea stond opgesteld op zijn grondvesten te laten schudden. Letterlijk alles wat daar binnen stond ging, ieder op zijn eigen frequentie, op een gegeven moment een deuntje mee spelen. Ongeloofelijk muziekaal en gepassioneerd gebracht door de vier performers van Circle percussion. Echt toppie pompom

Ik wil de mannen van Circle percussion en natuurlijk Fritz nogmaals danken voor de kans dat we hierbij konden zijn.

groet,

lo

PS: Gastvrijheid ten top. De mannen zorgden constant voor koffie, thee en de benodigde toevoegingen :kwijl:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

viceadmiraal61

gelukkig het fluitje is weg ..niet zo handig om zo vlak bij de mannen en hun  trommels te staan
dan heel hartelijk bedankt voor die mooie reportage van de 4 heren..was leuk en jullie schrijven
er lekker vet over...
ik kan via een vriend polo,s regelen..en daar dan het marantz forum op zetten..nog niet reageren
ik zoek eerst de prijs uit..voor mijn een stuk makelijker om de vervormers te herkennen toch..

HiFi gek

Fritz                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Fritz heel mooi dat het een zeer geslaagde dag is geworden .

En dat ik er niet bij ben geweest daar weet je de reden van .




Groeten  EDWIN  B

viceadmiraal61

ik was rond 1 uur donders bang dat niemand door de sneew zou komen...maar ze kwamen en wel 60 man
heb ze allemaal een cd gegeven zo blij was ik......het volgende project is in de zomer...

HiFi gek

Gelukkig maar , wand in de zomer ben ik er zeker bij .



Groeten  EDWIN  B

Musicman

Hoi Fritz.

Dan ben ik ook van de partij......als je dat niet erg vindt. :wink:
Best wel maf dat ik vorige week op een luisterdag van vorig jaar reageerde, en afgelopen Zaterdag te laat in de gaten had. :-(

Fijn te lezen, dat het een geslaagde dag is geweest.

Gr, Pat.

(ps......als je weer in het bezit bent van de door Judith Nijland ingezongen SACD, laat het me dan ff weten)

Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

mars

oi,

Ja zoals ik al eerder aangaf baal ik ook , dat ik niet kon komen.  Maar ik liep scheermesjes te pissen en ik had koorts en ik had nog een TV omruil missie, wel legitime redenen toch?

Van de zomer ben ik ook van de partij.

En Frits , als je ooit wat in de Randstad wil organiseren , wil ik wel voor ruimte cq studio's bemiddelen hier in Den Haag.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

jrm



Fritz,

ik probeerde je te pm'n, maar je box is (nog) vol!
ik wil graag op je uitnodiging ingaan, mail maar even een paar data.

groet,

jrm (Marcel)

viceadmiraal61

help hoe krijg ik die box leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg
jrm bel even..voor een afspraak..

Marvin

gewoon op je berichten klikken en deze daar alá Hyves/Facebook/ ed verwijderen.

viceadmiraal61


jrm

Citaat van: viceadmiraal61 op februari 11, 2010, 20:21:22

jrm bel even..voor een afspraak..

Ik zal je komende week even bellen  :yes:

Pjotr27


HiFi gek

Leuk filmpje , ik heb hem net bekeken .


Groeten  EDWIN  B