Ïk geloof dat ik heel wat los heb gemaakt door over aardstralen te beginnen, zelfs oud zeer komt geloof ik weer boven.
Want of dit zo is weet ik niet (aan die plaat ben ik gekomen door mijn familielid om gezondheids redenen)
het is aan jullie om te proberen of dit zo is want jullie hebben een set-up (waar ik nog van droom de mijne is maar net boven modaal maar er word aan gewerkt )die het mogelijk maakt om het verschil te horen.
De koperen plaat die ik thuis heb is maar één methode er zijn er vele; zoveel als wichelroedelopers.
Maar er zijn ook de proffesionele die veel duurder zijn en met bv Benzoliet werken, surf maar eens rond.
Wat de aardstralen betreft;deze zijn er in meerdere vormen maar hier de meeste "last" van wateraders deze zijn pleksgeweis zeer erg en aantoonbaar door een wichelroedeloper (Veel goedkoper als een techneut die met meetapparatuur komt om de nano Telsa te meten)
Voor de ongelovigen onder jullie over het wichelroedelopen hierbij een uitnodiging om te komen graven op aanwijzing van een loper gegarandeerd dat je bekeerd wordt bel of mail voor een afspraak
Soorten geopathogen straling;
1 terrische straling
-door waterlopen ondergronds
-door breuken (ook radioactieve straling)
-door energielijnen die om de aarde heen lopen
2 kosmiche straling
-energie deeltjes
-electromagnetiche golven (ultraviolet,infrarood,röntgen-en gamma straling
3 atmosferiche straling
-komt vrij bij luchtelektriciteit
4 aardmagnetich veld
-komt voor in gebieden met magnetische mineralen
soorten technische straling
1 straling radarinstalaties
2 straling gsm masten
3 enz....
boven geologisch gestoorde gebieden is het volgende meetbaar waar te nemen;
1 te weinig negative ionen
2 verhoogde gamma straling
3 afgeremde neutronen
4 radongas (via aardsheuren en onder aardse waterlopen)
5 verhoogde energiegolven (3000 tot 30000 nano Tesla)