Wat is een goede monitor speaker

Gestart door cheese, januari 17, 2010, 22:13:51

Vorige topic - Volgende topic

Maurice

Citaat van: mars op januari 18, 2010, 00:37:43

oi

die master's heb ik een middag mogen beluisteren, aangestuurd door  3 verschillende amps, mijn mening?
TOPSPEAKER :yes: notworthy.
Waarom? Ik vind de stage , plaatsing van (goede) monitors altijd heel bijzonder,
Hihi, deze heb ik ooit beluisterd, let wel, op een volledige Classé set  notworthy
Zo ben ik Classé gaan waarderen en ben ik ipv Dynaudio Contour voor de Scan-Speak Reference monitoren gegaan, die dezelfde eigenschappen hebben, alleen een betere tweeter.

Maar de Master 3 is nog wel favoriet, maar die komen pas echt goed tot hun recht op de Master speakerstand die erbij hoort. Daarmee is qua laag ook nog te tweaken door de positie op de stand te veranderen. Nadeel is wel dat de stands vrij groot zijn tov gangbare stands.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

huub1

sonus faber cremona auditor geweldige spieker. heb hem zelf gehad. met een gryphon set..
wegens gehoorproblemen de set verkocht. daar om een downgrade. naar marantz. shutup shutup
luxman l507u. versterker. plus 308cd  a32 tuner.
acoustic energy AE 1 signature. op de orginele stands.
velodyne dd10 sub.
micro seiki dd 40. platenspeler.

MadVillain

Marvin

http://link.marktplaats.nl/308899218

hele mooie monitoren inclusief een zeer fijne subwoofer....

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Marantz 81

KRISGS

gebruik hier genelec 1029A op mijn synthesizer , nearfield zeer ok

Marvin

Citaat van: Marantz 81 op januari 30, 2010, 12:25:26
das een mooi setje marvin  :yes:

je zal je verbazen wat daar voor een rete strakke klanken uit komen.
't is dat ik ze niet kan gebruiken, maar inclusief active-controllers en subwoofer is dit echt een setje uit duizenden.
voor een heel schapelijke prijs!!

Marantz 81