Cd 14 op marktplaats......... 350 euro .................. slik, s**t etc

Gestart door bonbon, januari 03, 2010, 16:49:34

Vorige topic - Volgende topic

bonbon

1 jan. stond er opeens een CD 14 op MP ............ hij stond er pas 2 uur op toen ik meteen mailde belde en sms te..... hoorde eerst niets terug, onrustige nacht gehad met dromen over cd spelers.........

de volgende ochtend werd ik gebeld door de eigenaar dat hij al vergeven was en ik net te laat..................
mmaar als de koper zich niet zou melden ( ha,ha , ) ik de volgende gelukkige zou zijn

hij had al meer dan 20 reacties gehad na 1 dag ( vreemd he)

is iemand van dit forum de gelukkige koper geweest,? dat zou nog een schrale troost zijn........

groetjes

Koen
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

mahansz

klopt, ll0ll had al vrij snel een link geplaast in 'marktplaats tips', af en toe is er weer een advertentie met een absurd lage prijs.. Het zou me niks verbazen als er met een paar weken opnieuw een cd14 uit Enschede staat met een 'normale' prijs. Of heeft iemand van het forum deze speler bemachtigd?
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

cheese

Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Dennis E36

Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

MadVillain

Niet meer :D

Maar blijft een mooie speler! Voor dat geld had ik hem best als backup speler willen hebben.