Citaat van: WilliamB op februari 10, 2019, 19:26:38
Hallo Cor, ik vindt dat je iets tever doorslaat , wat heeft dit te maken met de SET van Renes 59 !!
Ik ben hiertoe door René uitgenodigd, en dit heeft alles met audio en muziek te maken, want ondank dat officieel uitbehandeld ben verklaard moet de ergste crisis nog komen, want van muziekluisteren komt al niet mer, daar ik vol zit met mijn emoties en gevoelens, waardoor ik zelfs het gevoel heb dat zo'n beetje mijn allerlaatste levenslust aan het verliezen ben, vandaar dat de allerlaatste psychiater toch nog bij mij de vinger aan de pols wil houden, daar hij het voorgevoel heeft dat ik deze strijd tegen mijn eigen demonen niet ga winnen, ik denk dan ook sedert begin vorig jaar alsmaar intensiever aan de dood en heb het gevoel er helemaal niets meer van te snappen betreffende hoe en waarom van het leven, en ik heb al aangegeven dat ik zo'n beetje aan het einde van mijn Latijn aan het komen ben en dat de welbekende bierkaai de strijd uiteindelijk toch gaat winnen. Mijn geest is nog nooit zo vitaal en actief gewest, doch mijn lichaam begint het op te geven, mijn nieren kennen reeds acuut nierfalen, en dat zonder aanwijsbare oorzaak, nu nog 30% maar dat onvermijdelijk naar 15%, want nierfalen is progressief, en dat betekend dan dialyse of transplantatie. Mijn maatje John heeft al zijn donorschap aangeboden, de bloedgroepen matchen, doch ik vraag mijzelf nu reeds of ik hem dat wel mag aandoen, omdat mijn beperkte kwaliteit van leven misschien zijn nier niet meer waard is. Net zoals Marin, mijn maatje, John, onze goede vriendin, Fieke en ik zelf zijn wij allen onvervalste altruïsten, dus de ander gaat altijd voor. Vandaar, William, wij weten zelfs niet beter dan dat gegeven., wij zijn het niet, wij leven het, daarom leven hog gevoeligen vaak korten dan andere mensen, ze worden gewoonweg niet zo oud, en echte ouderen zijn onder ons dus relatief zeldzaam, doch John zijn moeder is al wel 91 geworden, doch mijn vader werd ook maar 71, en mijn tijd is nu misschien ook reeds komende, want eerste voortekenen laten zich al zien en ik heb ze herkend, evenals John, dat tot groot verdriet van de laatste, doch ik ben er gelaten onder, want ik al sinds enige tijd niet meer, want genoeg is genoeg, en dat zonder suïcidaal te zijn, want ik hou van een goede dood, zonder gebruik te maken van de mogelijkheid tot euthanasie, waar mijn eigen huisarts toe bereid is, doch dat ligt mij niet, want net zoals Socrates drink ik de gifbeker leeg tot de allerlaatste druppel: Ad fundum. Liefs, Cor.