Goede flatscreen van minimaal 46 inch

Gestart door Mexicaanse Hond, januari 02, 2010, 16:57:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Ik zoek voor een in te richten HT op zolder een goede flatscreen van minimaal 46 inch. Ik denk dat dat wel nodig is bij een kijkafstand van 4 à 4,5 meter. Ik sta open voor alle suggesties nieuw, gebruikt, plasma, lcd en desnoods een beamer.

drees62

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 02, 2010, 16:57:31
Ik zoek voor een in te richten HT op zolder een goede flatscreen van minimaal 46 inch. Ik denk dat dat wel nodig is bij een kijkafstand van 4 à 4,5 meter. Ik sta open voor alle suggesties nieuw, gebruikt, plasma, lcd en desnoods een beamer.

Hele goede HD-beamer is de Sanyo PLV Z-700. Kost rond de € 1.000. Recent nog 5 sterren gescoord bij What-Hifi.
Ik heb een scherm, 110", op de muur geschilderd, ben je voor € 100 klaar (high contrast verf, panlatten en zelfklevend besteklade-vilt).

Stadium III

Idd als je een apparte ruimte gaat maken dan eigelijk alleen een beamer dat gaaf is !

Verder sharp samsung panasonic pioneer mooie merken voor LCD en Plasma
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Mexicaanse Hond

Vandaag even gekeken bij twee zaken in Houten. Ik heb een beetje dure smaak, geloof ik. Ik was helemaal weg van een prachtige Loewe voor een slordige 12.000 euro.  :roll:

lo

Mwoah, koopje?? :angel: :wink:

Moet voor minder kunnen toch?

succes met zoeken. Is ook leuk.

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Duzzan

Als je een aparte HT ruimte gaat maken ... Beamer ...
Of ... Bij de MediaMarkt in Amsterdam ZuidOost hangen een paar mooie Panasonic schermen, 79.999€ per stuk...  violent1

Panasonic - Marantz SR 5003 - Rotel RB-976MkII - B&W DM 603 S2 - B&W 601 S2 - B&W CC6 S2 - BK Monolith - HTPC

Mexicaanse Hond

Het gaat langzamerhand naar een beamer.  :yes:

Stadium III

Zoek een mooie TW 5000 van Epson

Die al meerdere keren gezien en zeker wel zeer erg te spreken over ! :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Mexicaanse Hond

Citaat van: Stadium III op januari 03, 2010, 11:08:26
Zoek een mooie TW 5000 van Epson

Die al meerdere keren gezien en zeker wel zeer erg te spreken over ! :-D

Ja, de Epson ben ik al tegengekomen toen het over die Sanyo ging. Ik wil er alleen geen godsvermogen aan uitgeven.
Ik vind 1100 euro voor die Sanyo al meer dan genoeg.

Stadium III

Tja je kunt kijken wat er op Htforum te koop staat

Als je een mooie 2e handse kunt krijgen met een ISF calibratie kun je wel eens een zeer mooie beamer beamchtigen

Je kunt ook beginnen met HD ready een Tw700

Verder is idd een beamer voor de film senssatie wel een must op een apparte ruimte !

Wil je verder 7.1 of 5.1 gaan draaien erin ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Mexicaanse Hond

Ik ga 5.2 draaien. Ik heb 2 subs van Xanadu, 1 master en 1 slave. Verder ook allemaal Xanadu's aangestuurd door een Rotel 5-kanaals eindversterker en een Nad voorversterker, maar misschien straks wel die Rotel van jwx.  :wink:

Stadium III

Kijk zeer mooi ben benieuwd !

En 2 sub's beter voor een mooie laag verdeling
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Mexicaanse Hond


Mexicaanse Hond

#13
Citaat van: Stadium III op januari 03, 2010, 12:53:08
Kijk zeer mooi ben benieuwd !

En 2 sub's beter voor een mooie laag verdeling

Foto's:





Mmm, beter om ze eerst ergens online te zetten.  :oops:


Vlearmoes

De keus zou voor mij vallen op een Pana 50G10 met een prijs die allerzinds meevalt  :roll:
en waarchijnlijk een beter plaatje neerzet als een Full HD beamer die met randaperatuur zoals het doek toch duurder uitvalt
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v