Goede flatscreen van minimaal 46 inch

Gestart door Mexicaanse Hond, januari 02, 2010, 16:57:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: Vlearmoes op januari 04, 2010, 12:51:43
De keus zou voor mij vallen op een Pana 50G10 met een prijs die allerzinds meevalt  :roll:
en waarchijnlijk een beter plaatje neerzet als een Full HD beamer die met randaperatuur zoals het doek toch duurder uitvalt
Twijfel, twijfel, twijfel...

Stadium III

Nou jah als je een apparte ruimte maakt kun je het ook donker maken
Dus kun je met een beamer zeer mooi beeld krijgen !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

drees62

Citaat van: Stadium III op januari 04, 2010, 17:08:05
Nou jah als je een apparte ruimte maakt kun je het ook donker maken
Dus kun je met een beamer zeer mooi beeld krijgen !

Ik heb allebei (flatscreen van 40" en HD-beamer) en geloof me nou maar . . . . ga voor die beamer!
Voor de echte HT-beleving!

Mexicaanse Hond

Ja, een 100 inch scherm erbij vind ik - en vooral mijn zoon - wel erg aantrekkelijk.  :yes:

Stadium III

Idd voor de HT beleving zeker de beamer wel

IK heb hier ook 46 inch lcd en zeker tevreden mee
Hier wordt ie voor alles gebruikt dag en avond dus is het ook makklijk
Op een apparte zolder zou ikzelf echt wel beamer pakken
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Mexicaanse Hond

Ik lees wel verhalen over wanden zwart maken, maar dat was ik toch echt niet van plan. Er zit maar 1 klein dakraampje op zolder en dat is makkelijk te verduisteren.

drees62

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 04, 2010, 17:19:01
Ik lees wel verhalen over wanden zwart maken, maar dat was ik toch echt niet van plan. Er zit maar 1 klein dakraampje op zolder en dat is makkelijk te verduisteren.

Eén wandje is genoeg, beeld komt dan wel veel mooier uit!

jowa

Ik zou bij een eigen speciale ruimte gaan voor een beamer.
Je hebt al groots geluid van de Xanadu's  HB, daar hoort een groots beeld bij  hello

46 inch scherm is mooi (heb er zelf nu één  :-D), maar geeft niet het bioscoop gevoel wat een 100 inch via een beamer kan geven.

Mexicaanse Hond

#23
Ik had die Sony van je eerst in gedachten in de 40 inch versie voor beneden, maar nu ik op zolder een HT ga maken laat ik ik Loewe kathodebak nog maar even staan.
En ik raak er steeds meer van overtuigd dat een beamer inderdaad wel het ultieme bioscoopgevoel gaat geven.

Mexicaanse Hond

#24
http://www.gsmlion.com/product_info.php?cPath=38&products_id=60

Heeft er iemand ervaring met bovenstaand bedrijf? Ze zitten ruim 400 euro onder de laagste prijs die ik bij Kieskeurig vind.

Edit: als het te mooi om waar te zijn is, dan is het ook te mooi om waar te zijn. Het is een oplichter, zie ik als ik google.

Vlearmoes

#25
Ik heb niet gegoogled   maar vindt idd de prijs  "verdacht laag"  :|
Maw niet doen !

De keus voor dit toestel is wel  pompom :yes:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Mexicaanse Hond

Zou ik spijt krijgen van de aanschaf van een beamer die wel 1080i heeft maar geen 1080p?

Stadium III

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 12, 2010, 17:46:14
Zou ik spijt krijgen van de aanschaf van een beamer die wel 1080i heeft maar geen 1080p?

JA
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4


mars

oi,

ben je nog in de markt voor een andere tV?

zo ja , pm me ff, heb wel wat interssants.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun