Citaat van: audiofreak1 op november 03, 2009, 21:34:10
Marantz - Mordaunt Short is broer - zus combi. Lekker open, baspoort aan de voorkant. Zeer detailrijk. Persoonlijk een zeer mooie combi.
oi
AAAAAh wel nee joh ( met alle respect hoor) .
Maar Marantz /mordaunt short is meer een brand en importeurs combi.
Zelfs Mister Ishiwata zegt dat die mordaunt shorts performance niet zijn cup of tea zijn, en dat ondanks dat hij die ( toch wel indrukwekende ) gebruikt in zijn demo's, zelf voor iets anders zou gaan.
En mijn persoonlijke mening ;
Ik heb dat setje ( met die straal pijp)performance 6 speakers van mordaunt short een tijdje mogen lenen,. En zelfs op mijn toenmalige classe cap-101 , vond ik ze op z'n zachts gezegd tegenvallen
.
Mochten echt maar dan ook echt niet in de schaduw staan van mijn set mc-systems m3.
hahaha By the way ; het heus niet zo dat ik mijn mc-systems m3 als het speaker walhalla zie, sterker nog ik weet ala minuut wel 10 systemen te noemen die beter zijn als mijn speakers.
En daarbij kraak ik niet alles van mordaunt short af , ze hebben zelfs erg mooie sytemen gemaakt.
Maar ik ben het eerder met Gerard eens , en probeer eens wat ''monitor audio'' .
Met name die silver serie is top en zeker als je de kostprijs bekijkt.
grtz mars
edit; er staat bij mediamarkt den haag ( grote markt straat) nog 1 setje performance 6 in de aanbieding .
Geloof me voor weinig.
Ik mag namens namens hoofd hifi mediamarkt , deze toezeggeing doen; voor mensen van het marantz forum geldt een extra korting er boven op ( en die is niet missselijk
)