Profigold of HQ

Gestart door E Hamers, oktober 28, 2009, 20:35:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

E Hamers

Weke kabel kopen een Profigold Stereo Audio Interconnect (2xRCA M - 2xRCA) of deze van het merk HQ nemen?
In de specificaties zie ik geen verschil.

WimPeu

Profigold...voel ze alleen maar eens...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

TurboMarco

Ik zou diegene kopen die het beste contact maakt,zelf heb ik ook wat profigold kabels en ik stoor mij mateloos aan de slechte cinch pluggen  :x
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

Fatsoenlijke intertechnik of neutrik pluggen kopen tesamen met een stuk microfoonkabel. Doet het zeker goed  :yes:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

AkelaWilmans

Neem de goedkoopste, en ga van het overgehouden geld leuke dingen kopen.

Maurice

Citaat van: AkelaWilmans op oktober 28, 2009, 22:42:15
Neem de goedkoopste, en ga van het overgehouden geld leuke dingen kopen.
Tja, totdat je het geluid tegenstaat of dat je zoals Marco noemde slechte pluggen of zelfs slechte soldeerverbindingen hebt.
En ik zelfs voorbeelden van MIT gezien die te bagger waren voor woorden. Maar ook andere merken.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

AkelaWilmans

Wat raar, ik ben nog nooit een slechte kabel tegengekomen. Een dropveter kabel voldoet uitstekend voor ieder hifi apparaat.

jrm

Gewoon zelf maken inde kleur die je leuk vindt! :wink:

Lapti

Citaat van: AkelaWilmans op oktober 29, 2009, 09:47:48
Wat raar, ik ben nog nooit een slechte kabel tegengekomen. Een dropveter kabel voldoet uitstekend voor ieder hifi apparaat.

Ieder zo zijn ding, dropveters voor jou, net wat beter kabels voor iemand anders.

Ik irriteer mij eerlijk gezegd een beetje op de wijze waarop jij probeert discussies uit te lokken. Dat kan ook op een andere manier.
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

MadVillain

 stupid

Aan de andere kant zorgt het ook wel voor nieuw interessant leesvoer. Zolang het maar niet ten koste van de sfeer gaat waar ik juist zo graag hier voor lees/kom.

AkelaWilmans

Citaat van: Lapti op november 01, 2009, 20:53:49
Ieder zo zijn ding, dropveters voor jou, net wat beter kabels voor iemand anders.

Ik irriteer mij eerlijk gezegd een beetje op de wijze waarop jij probeert discussies uit te lokken. Dat kan ook op een andere manier.

Wat mankeert er aan mijn manier van deelnemen aan de discussie? Ik geloof wat ik zeg, en dat uit ik op een hele nette manier. Voor verbeteringen houd ik me aanbevolen.

Mexicaanse Hond

Citaat van: AkelaWilmans op november 01, 2009, 23:32:32
Wat mankeert er aan mijn manier van deelnemen aan de discussie? Ik geloof wat ik zeg, en dat uit ik op een hele nette manier. Voor verbeteringen houd ik me aanbevolen.
Op mij komt je manier van deelnemen aan de discussie over als betweterig, vooringenomen en niet openstaand voor ervaringen van anderen.

mars

Citaat van: AkelaWilmans op oktober 29, 2009, 09:47:48
Wat raar, ik ben nog nooit een slechte kabel tegengekomen. Een dropveter kabel voldoet uitstekend voor ieder hifi apparaat.


oi

Zou je willen vertellen met welke kabels jij je dropveters allemaal vergeleken hebt?

Ik ben namelijk zelf geen believer als het gaat om verschillen in kabels en interlinks etc etc, maaaaaaaaaaaaar ik HOOR wel verschillen :wink:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Mexicaanse Hond

#13
Ik snap trouwens niet zo goed waarom iemand die verschillen hoort een believer wordt genoemd. Ergens in geloven gaat over dingen die je niet kunt waarnemen, zoals bijvoorbeeld het bestaan van een leven na de dood. Bij bekabeling is er sprake van het waarnemen van verschillen, zoals meer of minder laag (of strakker dan wel wolliger), meer dan wel minder details en meer dan wel minder hoog. Dit zijn verschijnselen die duidelijk waarneembaar zijn en hebben niets met geloven van doen. Dat techneuten daarvoor geen adequate theoretische onderbouwing kunnen geven en, als ze zelf geen verschillen kunnen horen, mensen die wel verschillen horen maar blijven 'lastigvallen' met hun gelijk, vind ik gewoon verspilling van tijd en moeite.

(Excuses aan de topicstarter voor het off-topic raken van dit topic, misschien kunnen degenen die er behoefte aan hebben in een aparte draad verder steggelen)

Mexicaanse Hond

#14
Citaat van: MadVillain op november 01, 2009, 22:48:45
stupid

Aan de andere kant zorgt het ook wel voor nieuw interessant leesvoer. Zolang het maar niet ten koste van de sfeer gaat waar ik juist zo graag hier voor lees/kom.
stupid Gewoon niet meer reageren, dan houdt het vanzelf op. (Zeg ik voornamelijk tegen mezelf  :wink:)